България ще даде над 3.7 млн. евро за реклама на лютеницата и традиционни български консерви и сладка в Русия и Обединените арабски емирства (ОАЕ), съобщи Държавен фонд "Земеделие".
Рекламата тръгва, след като разплащателната агенция и Съюзът на преработвателите на плодове и зеленчуци в България подписаха договор за реклама на български продукти по схемата „Промоционални програми".
Половината от средствата идват по линия на Европейския съюз - 1 879 830 евро, 30% са от национално съфинансиране - 1 127 898 евро, а 20% идват от съюза на производителите - 751 932 евро.
Организацията спечели финансиране по подобен проект и през есента на 2011 година на същата стойност.
Новата програмата е тригодишна и е под надслов „Освободете европейския вкус" и има за цел цели да увеличи потреблението на лютеница, консервирани домати, печени зеленчуци, конфитюр от рози и шипков мармалад в Русия и ОАЕ.
EUR | 1.955830 |
USD | 1.898860 |
GBP | 2.319730 |
CHF | 2.082000 |