Главна дирекция „Гражданска въздухоплавателна администрация" стартира проект за надграждане на 16 от най-често използваните от авиационния сектор електрони услуги. С осъществяването на проекта тези услуги ще се извършват изцяло електронно, като за целта ще се разшири вътрешната информационно-комуникационна среда, така че целият процес по подаването, обработването и получаването на документите да става по електронен път, съобщиха от пресцентъра на Министерство на транспорта.
Проектът „Повишаване качеството на предоставяните онлайн електронни административни услуги чрез надграждане на 16 административни услуги до достигане на 4-то ниво на развитие" се финансира по ОП „Административен капацитет", като стойността му е 792 799, 20 лева. Срокът за изпълнение е 18 месеца.
На 20 май тази година Главна дирекция „Гражданска въздухоплавателна администрация", в резултат на изпълнение на друг проект, финансиран по ОП „Административен капацитет", предостави 35 електронни услуги за ползване от гражданите и бизнеса. Чрез тях над 6 000 служители и 185 организации от авиационния сектор вече имат възможност да подават електронно заявления за издаването на лиценз на въздушен превозвач, свидетелства, удостоверения, одобрения и други документи.
EUR | 1.955830 |
USD | 1.898860 |
GBP | 2.319730 |
CHF | 2.082000 |