Subway се радва на все по-голяма популярност сред потребителите, за разлика от други вериги на българския пазар, които отбелязват спад в продажбите и загуба на клиенти. Потвърждават го данните за обема на продажбите в България.
От началото на годината средният брой на продадени сандвичи на Subway в България е с 41% по-висок от средния за останалите Subway ресторанти за Европа. Продажбите в България бележат значителен ръст от началото на 2014 г., като най-добри резултати са показали 9 от Subway ресторантите, достигайки 15% увеличение в продажбите.
Средната производителност на служителите в българските обекти е около 7% по-висока от средната за Европа, като това не е свързано с удължено работно време. Оказва се, че българските служители работят по-ефективно от европейските си колеги за същия период от време. Средната стойност на покупка на българския клиент в Subway e с 40% по-малка от тази на европейския, което се дължи предимно на факта, че цените на сандвичите в България са с около 60% по-ниски от тези в останалите Европейските страни.
„За мен тези резултати не са нещо случайно - българският потребител обръща все повече внимание на това, с което се храни, затова започва да избягва вредните бързи храни и да търси здравословната им алтернатива", коментира Иван Тодоров, изпълнителен директор на Сабуей България.
През 2014 г. веригата обогати асортимента в ресторантите си, добавяйки авокадото, като още един здравословен продукт, който всеки клиент може да добави в своя сандвич или салата. „Нашето основно предимство пред конкурентите ни, е че клиентите ни могат сами да комбинират съставките в храната си, като избират всяка една според своя вкус и диетични предпочитания. Това дава възможност на клиентите да имат контрол над хранителната стойност на своя сандвич, да правят справка на място колко калории има в основните продукти и да се чувстват уверени, че правят здравословен избор", уточнява Иван Тодоров.
През изминалата година в България бяха открити още 5 обекта от веригата Subway, включително първият обект в Стара Загора, като тенденцията е през следващата година тази бройка да се увеличава. Според Иван Тодоров, целта на компанията е да бъдат открити ресторанти Subway във все повече градове в страната. Той посочи, че обект на внимание продължават да бъдат Благоевград, Велико Търново, Русе и Плевен като много добра възможност за развитието на марката.
EUR | 1.955830 |
USD | 1.899230 |
GBP | 2.315880 |
CHF | 2.082000 |