Рекламата на България по големите световни телевизионни канали е достигнала 442 милиона гледания от март до октомври. Това стана ясно по време на отчета на екипа, изпълнител на проекта по Оперативна програма "Регионално развитие".
Според Ани Харалампиева, ръководител на проекта към Министерството на туризма, кампанията е проведена на три вълни с продължителност по осем седмици всяка. По думите на Харалампиева, целите на проекта са: да се повиши ефективността на маркетинговите дейности и реклама на международните пазари и сред конкретните цели на проекта са повишаване степента на информираност и изграждане на позитивно отношение към България като атрактивна туристическа дестинация сред всички целеви групи, стимулиране и мотивиране на решенията за избор за почивка в страната ни, повишаване броя на туристите, разбира се, от целеви пазари и приходите от туризъм в цялата страна, ефективно представяне на националния туристически продукт сред целевите аудитории, популяризиране на националния туристически продукт в България и на международния пазар.
Клиповете, които са били излъчени в телевизионната мрежа на "Евроспорт", "Дискавъри", "Евронюз", "Нешънъл джиографик" са със задължителност 30 секунди и са в два варианта, един имиджов спот и един с акцент върху-културно историческия туризъм. Клиповете са излъчвани в прам тайма на телевизиите - вечер и в сутрешните емисии. В рамките на договорите е постигнато споразумение, освен излъчването им като бонус, страната ни да бъде посетена от снимачни екипи на телевизионните канали за заснемане, производство и излъчване на репортажи, които са били неразделна част от целогодишната кампания на Министерството на туризма.
Четирите паневропейски телевизии практически обхващат почти цялата територия на Европа, държави от Близкия изток, Африка и Азия. Общата стойност на проекта е около 3 милиона евро.
EUR | 1.955830 |
USD | 1.888410 |
GBP | 2.313140 |
CHF | 2.074710 |