„Спиди поща" е новата по-удобна, по-изгодна и бърза услуга, която най-голямата куриерска компания Спиди въвежда на българския пазар. Тя е предназначена за пратки от офис до офис.
От компанията разкриват, че теглото на пратки до 20 килограма вече няма да има значение за ценообразуването, важен ще е размерът (XS за най-малките, S и M за средните, L за най-големите) - това значително ще намали разходите по новата услугата. Със „Спиди поща" клиентите на компанията ще могат да се възползват и от удобството на разширената до над 300 места за обслужване офисна мрежа на Спиди. И нещо изключително важно - ще могат да изпращат и получават пратките си в избрано от тях време.
„С новото предложение за услуга в рамките на 24 часа и възможност за клиентите сами да управляват времето на изпращане и получаване, отговаряме на динамиката на пазара и основните нужди на клиентите за бърза, удобна и изгодна услуга", каза Валери Мектупчиян, изпълнителен директор на Спиди АД.
За по-бързо и удобно обслужване, наред с увеличаването на броя на офисите в страната, от компанията внедряват и Автоматични пощенски станции (АПС) в големите търговски обекти (молове, вериги за бързооборотни стоки и др.). Освен атрактивните цени на новата услуга, автоматичните пощенски станции са другата важна крачка към превръщането на „Спиди поща" в пазарен лидер - категорични бяха Валери Мектупчиян и Пол-Мари Шаван, президент на партньорската GeoPost SA (DPD Group). Сред предимствата на АПС са удобното им разположение в големи търговски вериги и удълженото работно време (до 22 ч.), възможността за избор на време за получаване на пратката, както и бързината на обслужване - изисква се единствено въвеждане на код и натискане на бутон. Заплащането на услугите, както и на наложен платеж става сигурно - дебитна или кредитна карта.
Първата АПС на Спиди бе открита в МОЛ Сердика Център. „Радостни сме, че Спиди избра МОЛ Сердика Център като своя пръв обект за Автоматична пощенска станция. Нашите клиенти са най-големите печеливши от възможността да получат на едно място толкова разнообразен пакет от услуги", каза Ирена Тенева, мениджър Търговски център на Сердика Център София.
Скоро на разположение на клиентите на Спиди ще са повече от 20 автоматизирани офиса на територията на цялата страна, като техният брой ще се увеличава през идните месеци.
„Автоматичните пощенски станции са разпространени в цяла Европа и се радват на изключително внимание от страна на клиентите. Пощенската услуга, за която служат, е по-бърза, по-удобна и по-евтина. Вярвам, че България ще се нареди до страните, в които АПС развиват пазара и най-важното - разпознавани са от клиентите като първи избор за изпращане и получаване на пратки", каза Аку Хапо, директор международни продажби и бизнес развитие в Cleveron - фирмата доставчик на АПС.
„През последната година Geopost достави над 1 милиард пощенски пратки на територията на Европа и регистрира оборот от 6 милиарда евро. Мога да заявя, че Спиди е най-добрият ни партньор в Европа и съм убеден, че нашето сътрудничество ще продължи да постига нови успехи и върхове в бизнеса", заяви президентът на GeoPost SA Пол-Мари Шаван.
„Просперитетът на Спиди и развитието на нови атрактивни продукти като „Спиди поща" ни позволяват да разгръщаме и поддържаме мащабна социално отговорна дейност". Така Валери Мектупчиян анонсира връчването на дарение по повод 24 май - комплекти българска и френска литература за български училища във Франция и училища с профилирано изучаване на френски език в България. Дарението, което е част от дългогодишната кампания „Спиди разнася знание" и продължение на инициативата „Заедно в бизнеса, заедно за обществото", за втора поредна година се осъществи под патронажа на Н.Пр. Ксавие Лапер дьо Кабан, посланик на Република Франция.
EUR | 1.955830 |
USD | 1.851760 |
GBP | 2.350620 |
CHF | 2.101010 |