Над 102 000 клиенти имат активна регистрация за безплатните смс услуги, предоставяни от ЧЕЗ - известие преди предстоящо прекъсване на електрозахранването и проверка на сметката със смс. От началото на тази година ЧЕЗ изпрати близо 127 000 кратки съобщения - 123 000 за известяване преди прекъсване на електрозахранването, а около 4 000 за проверка на текуща сметка. През периода януари - юли регистрациите за смс услуги достигнаха близо 23 300, което представлява увеличение с 35% в сравнение със същия период на миналата 2015 г.
Всеки месец между 16 000 и 20 000 регистрирани потребители, пропуснали стандартния срок за плащане на сметката си, получават безплатни смс известия преди прекъсване на електрозахранването, а над 700 клиенти предпочитат ежемесечно да проверяват текущите си задължения за електроенергия с смс. Проверката се извършва с кратко съобщение с текст „smetka" на 170077, без увеличение на цената, според тарифния план на клиента.
От стъпването си в България преди 11 години ЧЕЗ поставя клиента във фокуса на дейността си. Компанията разработи и поддържа близо 100 вида съвременни и удобни услуги за своите клиенти, сред които електронна фактура, смс услуги и различни възможности за дистанционно обслужване. Двете смс услуги - известяване при неплатено задължение и проверка на сметката, са достъпни за клиентите на М-Тел, Теленор и Виваком.
EUR | 1.955830 |
USD | 1.855270 |
GBP | 2.349910 |
CHF | 2.099880 |