627 хил. клиенти на ЧЕЗ останаха без ток за общо 704 часа в резултат на несъобразени изкопни дейности на строителни фирми за първите 8 месеца на 2016 г. Кабели на компанията бяха скъсани 385 пъти, което доведе до неудобства за гражданите и до непредвидени разходи за отстраняване на щетите.
Последният случай е от вчера. В неделния ден 1874 клиенти на ЧЕЗ останаха без електрозахранване в в резултат на несъобразени изкопни дейности на строителна фирма. В почивния ден, в 14:12 ч., за повече от час без ток бяха домакинства в столичните квартали Бистрица, Симеоново и вилна зона Симеоново-Драгалевци. Екипи на ЧЕЗ реагираха незабавно и отстраниха нанесените повреди възможно най-бързо.
ЧЕЗ призовава фирмите за по-стриктно спазване на изискванията на ЧЕЗ с цел осигуряване на спокойствието на българските граждани. Те могат да подават съобщения за предстоящи изкопни дейности на факс 02/92 92 551, както и на денонощната телефонна линия 0700 10 010.
EUR | 1.955830 |
USD | 1.858090 |
GBP | 2.348700 |
CHF | 2.104400 |