От 1 ноември Димо Димов ще бъде новият генерален директор на „Каменица" АД, съобщиха от пивоварната компания. Той притежава богат, над 10-годишен, опит в бирената индустрия и в структурата на компаниите от групата на Молсън Корс Европа в България, Чехия, Словакия, Сърбия и Черна гора.
Димов започва кариерата си в бирения бранш през 2006 г. в „Каменица" АД. През годините заема различни ръководни позиции в сферата на маркетинга - от бранд мениджър на марка „Каменица", през бранд мениджър на национални марки до директор „Маркетинг" за България. В периода 2011 - 2013 г. е заемал и позицията директор „Маркетинг" на Pivovary Staropramen s.r.o., Прага, за бизнесите на Молсън Корс Европа в Чехия и Словакия. След това, за периода 2014 г. - 2015 г., той поема същата позиция за бизнесите на Молсън Корс Европа в Apatinska pivara (Сърбия) и Pivara Trebjesa (Черна гора). Оттогава до момента е директор „Търговско съвършенство" за бизнесите в Сърбия и Черна гора. Начело на „Каменица" АД Димо Димов ще продължи да работи за затвърждаване на лидерската позиция на дружеството на българския бирен пазар.
Димо Димов е магистър по „Международни икономически отношения" от Университета за национално и световно стопанство (УНСС), гр. София. Притежава и диплома по маркетинг от London Chartered Institute of Marketing. Той говори свободно английски и руски език, ползва френски и арабски. Женен, с две деца.
Марко Ниавро, досегашният генерален директор на „Каменица" АД, ще заеме позицията генерален директор за Хърватска и Босна и Херцеговина на местните дружества на Молсън Корс Европа в двете страни. Негова е заслугата от началото на 2013 г. дружеството да отбелязва стабилни резултати и цялостен ръст, като по данни на AC Nielsen към август т.г. „Каменица" АД е лидер с 31,4% пазарен дял.
EUR | 1.955830 |
USD | 1.855270 |
GBP | 2.349910 |
CHF | 2.099880 |