Somersby с вкус на диня е новото попълнение в портфолиото на бранда. Екипът, който стои зад развитието на Somersby у нас, е автор на концепцията за новия вкус. Разработването му отнема една година и лансирането е подкрепено от потребителско проучване на няколко пазара от Карлсберг Груп, голяма част от които са лидери в сегмента на местно ниво: България, Сърбия, Гърция, Португалия, Полша, Китай, както и извън Групата - в Канада, съобщиха от компанията.
Според проучването, организирано от Epinion, в България процентът потребители, които харесват именно вкуса на диня е 77% от всички участници.
Новата комуникационна кампания на Somersby също е изцяло българска - разработена от творческа агенция Noble Graphics, съвместно със студио „Кламер", режисьора Жоро Манов и неговия екип.
Преди лансирането напитката е тествана през месец февруари 2018 г. сред българските потребители на възраст 18-45 г., консумиращи сайдер. Данните от проучването на GFK за Carlsberg Bulgaria показват, че 75% от запитаните декларират намерение за покупка след гледане на рекламата, а 62% имат много положителна нагласа към рекламата и би им било приятно да я гледат.
"Иновациите винаги са били част от характера на Somersby. Познавайки добре нашите потребители, ние знаем, че те обичат да експериментират с различни любими вкусове - поднесени по нов начин. Тази година им предоставяме поредния уникален продукт, чийто плодов вкус е така характерен за българския пазар, но в същото време за първи път се въплъщава в категорията на сайдерите. Вярваме, че това е заявка за една от най-успешните ни кампании, откакто присъстваме на българския пазар", сподели Христина Вучева, Бранд мениджър на Somersby.
Somersby е и една от най-бързо развиващите се марки сайдер в света през последните години. Somersby е абсолютен лидер в сегмента в България с 56% пазарен дял в обем за 2017 година, по данни на агенция AC Nielsen.
EUR | 1.955830 |
USD | 1.863580 |
GBP | 2.343290 |
CHF | 2.097630 |