Три месеца след представянето си в България студеният чай FUZEТЕА на Кока-Кола бе избран за Продукт на годината за 2018 г. Световните награди за иновации в потребителския сектор бяха раздадени за втора поредна година у нас на официална церемония в Sofia Event Center, съобщиха от компанията.
Престижният конкурс „Продукт на годината" се организира на международно ниво и обхваща четиридесет пазара, като целта му е да отличи продуктите с най-високо качество и последни иновации, да ориентира потребителите към най-новите продукти на пазара и да насърчи продажбите.
В конкурсa за иновации в потребителския сектор се състезаваха много продукти и услуги, представени на българския пазар през последните 18 месеца. За целта те бяха позиционирани в 16 категории, като от всяка се излъчва само по един победител в резултат от вота на потребителите след независимо национално представително проучване, реализирано от авторитетна изследователска агенция.
FUZEТЕА беше представен едновременно на 37 пазара в Европа през януари тази година, а българските потребители вече могат да намерят премиум марката в 5 нискокалорични варианта, сред които са и трите знакови комбинации FUZEТЕА: ароматен зелен чай с вкус на сочно манго и нотка слънчева лайка, неочаквана цитрусова комбинация от черен чай с лимон и лимонена трева, както и черен чай с праскова и фини нотки хибискус.
До тази година продуктът присъстваше в над 52 страни по света и е една от най-успешните и най-бързоразвиващи се напитки на компанията. С FUZEТЕА Кока-Кола се затвърждава като компания, която залага на нестандартните вкусове, иновациите и дава на хората, това, от което се нуждаят. FUZEТЕА е уникалнo и инoвативнo съчетание на екстракт от чай, плодов сок и билки, които се сливат вмногопластово вкусово изживяване.
„За мен е чест да получа наградата за отличения за „Продукт на годината" FUZEТЕА. Ние от Кока-Кола България се стараем да предлагаме на потребителите още по-голям избор от нови вкусове, с което да се утвърдим като производител на цялостно портфолио от разнообразни напитки. Знаем, че категорията на студения чай е важен сегмент, затова се движим с ускорени темпове като компания, за да осигурим многообразие от висококачествени и иновативни продукти, какъвто е и FUZEТЕА.Това е една от най-бързо развиващите се марки на стойност милиарди долари в портфолиото на компанията Кока-Кола", сподели Боряна Великова, старши бранд мениджър на категорията Негазирани напитки в Кока-Кола България.
В България компанията си е поставила амбициозни цели, като в следващите две години ще намали калориите в цялото си портфолио с близо 20%. Това ще бъде постигнато чрез предлагането на нискокалорични варианти на съществуващите марки и въвеждането на нови категории напитки с ниско или нулево съдържание на калории. FUZEТЕА е с намалено количество калории и е подсладен с екстракт от стевия в отговор на нарастващите изисквания на потребителите за продукти с намалено съдържание на калории, с което напитката се нареди сред победителите в конкурса.
Програмата „Продукт на годината" е основана през 1987 г. в Париж, Франция, и цели да насочи потребителите към най-добрите нови и иновативни продукти. Конкурсът за най-голямата международна награда за иновации се провежда ежегодно и у нас. В него могат да участват продукти и услуги, представени на българския пазар през последните 18 месеца. Те трябва да демонстрират иновации в една или повече от следните характеристики: състав, функция, дизайн, опаковка, и др.
EUR | 1.955830 |
USD | 1.878440 |
GBP | 2.350620 |
CHF | 2.109390 |