Vivacom запазва лидерска позиция на българския телеком пазар, отчитайки най-големи общи приходи за първото тримесечие на годината, които възлизат на 223 млн. лв, което е увеличение с 5,6% на годишна база. Почти двойно по-голямо е нарастването на печалбата преди облагани - 11,6 на сто, до 86 млн. лв. Това показват обявените днес от Vivacom финансови резултати за първото тримесечие.
От оператора допълват, че последователно се увеличават приходите от мобилни услуги и в края на март 2018 г. вече има близо 30% пазарен дял с общ брой клиенти над 3,048 млн. души. От тях 89% са на абонаментен договор.
Делът на приходите от мобилен интернет в общите от мобилни услуги продължавал да се увеличава, като през първото тримесечие на 2018 година достига 41% спрямо 34 на сто за същия период на 2017 г. Принос за положителната тенденция имало разширяването на покритието на 4G мрежата на телекома до 99% от населението.
Според данните на Vivacom, компанията е номер 1 в предоставянето на интерактивна телевизия (IPTV). 47% от общо 451 000 клиенти с абонамент за платена телевизия към края на първо тримесечие на 2018 г. са избрали интерактивната телевизия, което представлява ръст от 4 процентни пункта спрямо същия период на предходната година.
EUR | 1.955830 |
USD | 1.878440 |
GBP | 2.350620 |
CHF | 2.109390 |