В рамките на Black Friday eMAG е регистрирал поръчки на стойност 37.23 милиона лв., което надвишава миналогодишните резултати с почти 15%. Сайтът на eMAG е бил посетен над 2 милиона пъти, повишение от 28% в сравнение с 2017 г., съобщават от компанията.
По време на търговската кампания потребителите са поръчали 264 779 продукта, от които 26,7% са на търговци от Marketplace платформата на сайта.
„Този Black Friday показа, че българите се доверяват на електронната търговия и използват мобилни устройства за разглеждане и пазаруване онлайн, като почти 70% от посещенията на сайта в рамките на кампанията бяха през мобилното ни приложение. Освен това, при 1 372 Marketplace търговци, реализирали поръчки на Black Friday, е ясно, че клиентите ни проявяват интерес към разнообразието от продукти, продавани от различни търговци", каза Тудор Манеа, вицепрезидент на eMAG.
Една от ясно очерталите се тенденции през тази година е увеличаването на склонността на клиентите да използват мобилни устройства както за посещения, така и за пазаруване онлайн: 68,43% от общия брой посещения на сайта идват от мобилни устройства, с 8% повече от миналата година. По време на цялата кампания emag.bg функционира без проблеми и регистрира пиков трафик от 161 329 брой посетители едновременно на сайта.
Основни данни от платформата за eMAG Black Friday 2018:
- Най-голяма стойност, регистрирана в една поръчка: 8 629 лв., поръчката е направена от Карлово;
- Поръчката с най-голям брой продукти: 31 артикула от различни категории като Дом и градина, Декорация, Направи си сам, Играчки и продукти за деца, Лична грижа и красота, Мода, Телевизори;
- В 07:21 ч. в рамките на една минута клиентите са поръчали 1098 продукта.
eMAG Marketplace
Тази година Marketplace поръчките на Black Friday регистрират значителен ръст от повече от 33% в сравнение с 2017 г. Участващите в кампанията 1372 Marketplace търговци са продали 70 813 продукта на Black Friday 2018, което показва, че българските потребители имат интерес към стоки, продавани от местни и други чуждестранни търговци чрез онлайн платформата.
Най-популярни категории и брой поръчани продукти от тях по време на Black Friday 2018:
- Дом и градина, Декорация, Направи си сам - 40072 бр.
- Играчки и продукти за деца - 34185 бр.
- Лична грижа и красота - 28379 бр.
- Малки ел. уреди -26799 бр.
- Телевизори - 14863 бр.
- Домакински ел. уреди - 14807 бр.
- Мобилни телефони - 13825 бр.
- Мода - 11011 бр.
- Гуми - 3366 бр.
- Лаптопи - 3062 бр.
Black Friday е шопинг събитие, което се провежда всяка година. eMAG предлага Black Friday оферти на пазара в България ежегодно от 2013 г. насам.
EUR | 1.955830 |
USD | 1.878440 |
GBP | 2.350620 |
CHF | 2.109390 |