Снимка: ЧЕЗ България
През изминалата 2018 година 3 151 428 сметки на битови клиенти на „ЧЕЗ Електро България" АД бяха платени безкасово, което е близо 18% от общия брой плащания, осъществени през този период, съобщиха от енергийното дружество.
Над 310 хиляди битови потребители са се възползвали от предлаганите от Дружеството 9 начина за безкасово плащане - по банков път чрез директен дебит, банкомат или платежно нареждане, по интернет чрез интернет банкиране, системите на ePay.bg, ОББ, Icard.bg и Транскарт или директно през сайта на ЧЕЗ, с sms през системите на ePay и Icard, които дават на клиентите и достатъчно сигурност.
Средно на месец 176 370 плащания през 2018 г. са извършени чрез интернет и други електронни канали, като при тях статистиката отбелязва ръст с 17 946 на месец спрямо данните от 2017 г. По банков път месечно са осъществявани средно по 20 448 плащания, а чрез директен дебит 65 801.
Безкасовите начини на плащане спестяват време и усилия на потребителите и ги правят независими от мястото и работното време на касите. През последните години устойчиво нараства броят на клиентите на ЧЕЗ, които предпочитат да бъдат обслужвани от разстояние.
EUR | 1.955830 |
USD | 1.878440 |
GBP | 2.350620 |
CHF | 2.109390 |