Снимка: ЧЕЗ България
Всеки пети клиент на „ЧЕЗ Електро България" АД предпочита да получава фактурата си по електронен път. Отказалите се от хартиения документ вече са 423 000. Статистиката отчита ръст от 18% при регистрациите за електронна фактура през първото тримесечие на тази година в сравнение със същия период на 2018 г., съобщиха от енергийното дружество.
През януари 2019 г. регистрациите за електронна фактура се увеличиха със 100% спрямо януари миналата година. Над 6% от регистрациите за получаване на фактура онлайн са направени през Фейсбук профила на дружеството @cezelectrobg.
Устойчиво нараства броят на клиентите, които оценяват удобството, сигурността и екологичните ползи на електронната фактура. Електронната фактура гарантира сигурна защита на личните данни, спестява време и дава възможност за лесно и практично контролиране на разходите. Бързото и навременно получаване на информацията за месечните задължения, сигурният достъп до данните по всяко време, осигуряват допълнително спокойствие и комфорт.
Освен безспорните си екологични ползи, електронната фактура е изключително удобна за клиентите. Те я получават веднага след издаването ѝ и имат достъп до архив на месечните си сметки за електроенергия. Тя е валиден, електронно подписан данъчен документ, който е напълно идентичен с хартиената версия.
Електронната фактура е безплатна услуга, която може да бъде заявена на www.cez.bg, през фейсбук-профила на Дружеството @cezelectrobg, в центровете за обслужване на клиенти на „ЧЕЗ Електро България" АД, на телефон 0700 10 010 или в офисите на Изипей. За регистрацията е необходим клиентски номер, оторизационен код и имейл адрес. След регистрацията клиентите могат да следят документите си както в електронния архив на сайта, така и на посочения от тях имейл адрес.
EUR | 1.955830 |
USD | 1.874300 |
GBP | 2.353640 |
CHF | 2.081560 |