LS Travel Retail, собственик на магазини Inmedio и Relay, отбеляза значително увеличение в броя на безконтактните разплащания в края на 5-седмична промоция с Visa, съобщиха от компанията.
Целта на кампанията е да се популяризира безконтактната технология сред потребителите. Промоцията се проведе в 35 обекта на LS Travel Retail - 26 магазина Inmedio, 7 магазина Relay, както и в 2 нощни заведения на територията на София, Варна и Бургас.
Партньорството на Visa България с LS Travel Retail насърчи картодържателите да използват иновативната технология, като в замяна на всяка трансакция на стойност 3 или повече лева, потребителите получаваха символична награда - енергийна напитка Reload или шоколад Milka. По време на промоцията, LS Travel Retail регистрира над 1000% ръст на безконтактните разплащания. Търговските обекти на компанията в морските градове Варна и Бургас отбелязаха най-силно нарастване на безконтактните трансакции, като в тях бяха извършени 56% от всички трансакции за страната. Резултатите от съвместната кампания ясно показват широката приложимост и предимства на иновативната технология на Visa за бизнеса, както й бързото й възприемане не само от търговци, но и от потребители.
„Изминалата кампания е важна и успешна стъпка към популяризиране на безконтактните разплащания сред картодържателите", сподели Красимира Райчева, мениджър на Visa Европа за България. Тя изрази увереност, че през следващите години тази революционна услуга постепенно ще набере скорост в България. Изграждането на инфраструктура за безконтактни разплащания ще бъде от решаващо значение за това, тъй като проучванията показват, че потребителите бързо възприемат новата технология, когато обектите, приемащи този тип карти се увеличат.
Изключително доволен от резултатите на кампанията е и Артур Гриновер, търговски и маркетинг директор на LS Travel Retail България. Според него, кампанията е показала как безконтактната технология може да подобри бизнеса, като генерира повече приходи, намали разходите около управлението на парите в брой и спести време на нашите служители и клиенти.
„Въпреки безспорния успех на промоцията обаче, все още остава известен брой клиенти и малки фирми, които не са добре запознати с предимствата на безконтактната технология. Ако искаме да превърнем безконтактния метод на разплащане в основно платежно средство сред потребителите, ние трябва да подкрепяме повече проекти като този. Нашата компания с удоволствие ще се включи във всяка подобна инициатива," сподели Артур Гриновер.