По-малко такси, намален наполовина обем, нов, интуитивен и лесен за възприемане дизайн на тарифата за индивидуални клиенти предлага Сосиете Женерал Експресбанк от днес. Промените целят да улеснят клиентите, да ги насочат към модерните начини на ежедневно банкиране (като мобилно и интернет банкиране) и да оптимизират офертата на банката, съобщиха от кредитната институция.
Новата тарифа за индивидуални клиенти на Сосиете Женерал Експресбанк е редуцирана от 26 до 13 страници, премахнати са 50 такси, а други 156 са преразгледани. Стойността на 11 вида комисионни са значително намалени, а други 54 вече не се предлагат поради оптимизация на услугите на банката. В допълнение, информацията е поднесена по много лесен и достъпен начин, с цел клиентите да могат да се ориентират бързо и без затруднения.
Много основни услуги, като например теглене от банкомат на банката с дебитни карти, заявка за получаване на дебитна или кредитна карта в друг офис, промяна на лимити по дебитна или кредитна карта, месечна такса за допълнителен абонат за SMS банкиране и др. вече са безплатни за клиента.
„Една от основните мисии на банката е да бъдем близо до нашите клиенти, като се вслушваме в обратната връзка, която те ни дават и им предоставяме услуги, които отговарят на техните очаквания. Именно затова направихме нова, по-добра тарифа, която ще спести време на клиентите ни и ще им даде по достъпен начин информацията, от която имат нужда.", сподели Зденек Метелак, изпълнителен директор на Сосиете Женерал Експресбанк и Директор Банкиране на дребно.
Новата тарифа на Сосиете Женерал Експресбанк предлага и значително по-ниски такси за вътрешнобанкови и междубанкови онлайн валутни преводи и преводи в лева, с които тя придобива силно конкурентно предимство пред останалите играчи на пазара. По този начин финансовата институция насърчава използването на своите услуги за дигитално банкиране - Bank On SMS, BankOn Web, Bank On Mobile, които стават предпочитани сред клиентите и им помагат да пестят време.