До 31 май 2017 г. всяка покупка над 25 лв. в магазини Billa, извършена с карта Visa, може да донесе атрактивна награда. Потребителите, които изберат да пазаруват в магазини Billa и използват Visa като платежно средство, получават промоционален талон.
Печелившият талон носи ваучер за пазаруване на стойност 5 или 10 лв., валиден във всички обекти на Billa при следващо посещение. Ваучерите могат да бъдат използвани за следваща покупка във всички магазини BILLA в периода след 28.04.2017 г. до 09.08.2017 г.
За използване на ваучера печелившите участници трябва да го представят на касата на магазин BILLA, като дължимата от тях сума за направената покупка ще бъде намалена със сумата по представения ваучер. В кампанията могат да участват разплащания, извършени с дебитна, предплатена и кредитна карта Visa, Visa Business и V PAY.
„Нарастващото доверие на потребителите в картовите разплащания[1] изисква разработването на технологични интелигентни решения, които да гарантират, че пазаруването е бързо, лесно и сигурно. Във Visa проведохме няколко проучвания за предпочитанията и навиците на потребителите при разплащане и те ни дават увереността, че интересът и търсенето на удобни картови разплащания са огромни. Ето защо ние се стараем да ангажираме търговските обекти в това да улесним прехода от кешови към картови разплащания и по този начин да отговорим на нуждите на потребителите. Промоционалната кампания в магазини Billa е отличен начин да насърчим добрите практики на разплащане и да стимулираме инсталирането на необходимите устройства, които да осигурят повсеместни картови разплащания в точката на продажба", каза Красимира Райчева, мениджър на Visa за България. Подробните правила на промоцията могат да бъдат открити на официалния уеб сайт на компанията www.visabg.com.
[1] Броят на потребителите, които предпочитат да се разплащат със своята карта се е увеличил значително в сравнение с предходни години. Според скорошно национално представително проучване в България, поръчано от Visa, 64% от хората биха платили с карта, което представлява ръст от над 20% само в рамките на две години, тъй като 41% от респондентите през 2014 г. посочват, че предпочитат банковите карти пред пари в брой. Най-честите причини потребителите да изберат електронните разплащания са, че те са удобни и спестяват време, тъй като не е необходим банкомат.