Снимка: Pixabay
"Социалните мрежи са място, където специалистите могат да осъществяват контакти с бъдещи клиенти, като по този начин печелят доверието им“, сподели Нина О’Нийл, партньор в Archer Investment Management в Роли, Северна Каролина.
Разберете къде са силните ви страни
„Пишете статии и коментар по теми, по които имате отлични познания. Това е добра отправна точка за развитието на профила ви в мрежата. Може да отнеме време да създавате добри материали, но важен е резултатът, а именно привличане на читателска аудитория. Ако сте добри в криптовалутата, пишете на тази тема. Това е най-добрият начин да започнете“, добави още Дезарте Ърнуей.
Панелистът Тайрън Рос-младши, инвестиционен експерт от Уудбридж, Ню Джърси, специализиран в криптовалута, първоначално изгради присъствието си в Twitter, като използваше биткойн.
Когато стана по-известен, Рос започна да обсъжда криптовалутата в социалните мрежи, коментирайки още многообразието от финансови услуги. Сега той е домакин на „The Human Advisor Podcast“, който дебютира тази седмица.
Намерете баланса
Когато панелистът Джъстин Кастели, сертифициран финансов експерт и основател на RLS Wealth Management в Fisher, Индиана, имаше проблем с писането на правилото за доверие през 2016 г., той реши, че направата на видео е по-добър начин да обясни наредбата.
„Мислех си:„ Видеото прави комуникацията по-лесна “, каза той. „И разбрах, че всеки използва различни методи за информиране. Едни гледат видеа или слушат речи, други четат статии."
Видеото се оказа най-доброто средство за Кастели, тъй като този метод е предпочитан от много потенциални клиенти.
„Мога да направя клип за инстаграм история“, споделя той, като се позовава на кратките видеоклипове, които потребителите в мрежите могат да публикуват на сайта. Подобен тип истории в инстаграм се гледат от почти всички последователи.
Използвайте повече социални мрежи
Освен, че остава активна в Twitter, LinkedIn и Facebook, O’Нийл установява контакти с медиите за финансови новини.
Наскоро тя беше включена във видео поредица, наречена „Хаосът е пълен“, в която се проследява животът й като работеща майка. Пише и статии за различни финансови медии.
О‘Нийл също изгради собствена група от колеги експерти и общност от последователи, с които се срещна в Twitter, известна също като общността #FinTwit.
„Четенето на статии, написани от колеги изключително много ми помогна. Тези публикации са ценен ресурс за мен. Не очаквах да извлека толкова ползи от социалните мрежи“, разказва още тя.
Още по темата:
Facebook разчита на изкуствен интелект, за да спре фалшивите публикации
Facebook ще премахва фалшивите новини, които водят до насилие