Снимка: Ayro
Компанията, произвеждаща електрически камиони е намерила успешна ниша и вече се е сдобила с отличен партньор.
Инвеститорите, които не обичат да рискуват прекалено много и искат да инвестират в електрически камиони, трябва да закупят само малък брой акции на Ayro (NASDAQ:AYRO), коментира Лари Рамър от InvestorPlace.
Това е така, защото производителят на електрически камиони е намерил ниша, в която може успешно да се развива, и вече има страхотен партньор. Важното е, че в момента пазарната капитализация на акциите на AYRO все още е в пределите на разумното.
Жизнеспособна ниша за акциите на Ayro
Както стана ясно, електрическите превозни средства, задвижвани от батерии, имат сериозни ограничения. В допълнение към ограниченията на обхвата, които всички електрически превозни средства имат в момента, EV, задвижвани от батерии, изискват огромно количество електроенергия, за да функционират.
Например „според една от оценките, зареждането на батерията на едно от полуремаркетата Tesla (NASDAQ:TSLA) консумира толкова енергия годишно, колкото 2500 домакинства в ЕС.“
Освен това, „16 000 паунда батерии“ са необходими за захранването на електрически камион, способен да пропътува малко над 400 километра“, товарите, които биват пренасяни от такива превозни средства, са доста ограничени. Заради тези ограничения „производителят на камиони Peterbilt вярва, че „регионалните и градските машини за доставка“ са най-добрите начини за използване на камиони, задвижвани от батерии.“
Така че електрическите камиони на Ayro, които компанията продава на „държавни и частни университети за търговски и градски транспорт“, вероятно са много подходящи за тази ниша. В края на краищата камионите, които доставят стоки до университет или кампус на компанията, обикновено не трябва да пътуват твърде далеч или да пренасят тежки товари.
В резултат на това EV на Ayro трябва да се харесат на клиентите, които ги купуват с тази цел, които като цяло отговарят на визията на Peterbilt за електрически камиони. И според Truckinginfo „камиони, задвижвани от батерии... извличат голяма полза от високите преходни процеси, спирането и задвижването с повече възможности за регенеративно спиране.“ Камионите за доставка, разбира се, трябва да са доста примамлива сделка.
Освен това много компании се стремят да покажат, че си вършат работата по опазването на околната среда или борбата с глобалното затопляне. Предвид левия политически наклон на повечето университети, те със сигурност ще се окажат в една и съща лодка.
Партньорството с Ayro гарантира за качеството на камионите им
На 9 юли Ayro обяви в прессъобщение, че е сключила договор за инженерно партньорство съвместно с Gallery Carts. Заедно тези компании са разработили „персонализиран мобилен кемпер специално за потребителите в Съединените щати“, отбеляза Ayro. Превозното средство „позволява на доставчиците на храни, напитки и мърчандайзинг да доставят стоките директно на потребителите.“
С други думи, компаниите съвместно създадоха хранителен камион. В съобщението на Ayro се посочва и, че Gallery преди е продавала „нискоскоростни“ EV, произведени от Ayro.
Gallery определено не е малък играч. Айро показа, че Gallery произвежда колички и павилиони в продължение на четири десетилетия и „разработила разнообразна клиентела благодарение на доставката на храна, напитки и други стоки за различните пазари.“
Всъщност Gallery изглежда има много и доходоносни договори, включително сделки за доставка на колички за храна за международната магистрала на Дейтън и стадион NRG в Хюстън. Сред клиентите на Gallery са и летища, курорти и „държавни и частни университети“. Айро отбеляза, че много от тези клиенти се стремят да „намалят въглеродния си отпечатък“.
Фактът, че голям играч като Gallery реши да си сътрудничи с Ayro, предполага, че компанията произвежда висококачествени електрически камиони. И предвид съществуващите отношения на Gallery с много фирми, които са на целевия пазар на Ayro, Gallery има добри позиции за продажба на голям брой електрически камиони Ayro.
Същината на акциите на Айро
Компанията е развила добра ниша за електрически камиони и трябва да се възползва от желанието на много университети и компании да намалят въглеродните си отпечатъци. Освен това партньорството на Ayro с Gallery потвърждава технологията на производство дава солидна опора на целевия пазар.
И в крайна сметка, акциите на AYRO се търгуват с разумна пазарна капитализация от около 100 милиона долара.
*Материалът е с аналитичен характер и не е съвет за покупка или продажба на финансови активи на фондовите пазари.
Още по темата:
Произведените в Китай електромобили на Tesla отчитат спад през юли