Девин АД държи най-голям пазарен дял за 2008 г. в сегмента на натуралните минерални води. Това посочва годишния доклад на Асоциацията на производителите на безалкохолни напитки в България. Бутилираните води са с най-висок пазарен дял измежду всички безалкохолни напитки, като делът им е 27.4%, а потреблението им се е увеличило с 11.6%. На глава от населението то достига 106 литра за периода.
Най-продаваната марка безалкохолна напитка е водата Devin, а след нея се нареждат напитките Кока-Кола и Дерби, сочи доклада.
Най-голям ръст в потреблението бележат т. нар. здравословни напитки – води, натурални сокове и нектари, диетични и спортни напитки, чайове и др.
През 2008 г. Девин АД обнови напълно фабриката си за бутилиране, като увеличи капацитета си до 45 хил. бутилки на час. Освен това компанията навлезе на румънския пазар. В момента Девин продължава да налага марките си, като се очаква през летния сезон Devin FRESH да се превърне в един от най-търсените освежаващи продукти на пазара.
Последната сделка с акциите на Девин АД е от днес, когато през БФБ-София минаха 7192 книжа, а цената им се повиши с 6.97%. до 1.44 лв. за брой.