Рекламната агенция Адвертайзинг Продиджи АД, София беше листвана днес на Българската фондова борса. Емисията на компанията е в размер на 360 000 акции с номинална стойност 1 лев за лот. Акциите са допуснати до търговия на Неофициалния пазар, сегмент А.
Нашата постоянна и твърда вяра в бъдещето на българската икономика и развитието на нейния капиталов пазар, противно на всички несъответствия, ни доведе до решението да разширим първоначално дейността си в България и да продължим да бъдем жизненоважна част от БФБ, което представя ясно нашето задължение и намеренията ни за инвестиране в този предизвикателен пазар, заяви председателят на компанията Николас Асикис.
Решихме да станем публично дружество преди една година, за да развием нашия бизнес план по много динамичен начин и избрахме именно БФБ, заяви още Асикис. Вярваме много повече в българският капиталов пазар, отколкото в гръцкия, отговори той на въпрос защо компанията не е публична в Гърция. Българският капиталов пазар е по-регулиран, по-структуриран и има повече предизвикателства, отколкото капиталовият пазар в Гърция. Преди три години икономическият ръст в България бе 186% , а миналата година той е 7%. Въпреки рецесията, ние вярваме, че нещата ще се стабилизират и ръстът на българската икономика ще продължи.
Навсякъде по света, не само в България, е проблем, че инвеститорите замразяват своите дейности, но това не ни притеснява, защото ние оперираме по различен начин. Първо нашата цел е да поддържаме операционните си разходи ниски, като имаме много висок марж на печалба, което е голямо предимство пред конкуренцията, защото нямаме проблем с ликвидността. Това ни дава възможност да се развиваме и да реализираме нашия бизнес план, коментира кризата Асикис.
Смятаме в бъдеще да увеличим капитала си чрез собствени средства, като най-вероятно това ще се случи в следващите два месеца. Засега не можем да дадем конкретна информация, защото предстои съгласуване с БФБ.
За нас е много важно да подчертаем, че целим да увеличим присъствието си в Югоизточна Европа и се надяваме нашият център да стане именно София, а не някоя друга столица, защото вярваме в развитието на българският капиталов пазар.
За нас едно от основните средства за експанзия е придобиването на компании свързани с нашия бизнес. Така оперираме в Гърция, така смятаме и да оперираме в България. Нашата философия е генерално да раздаваме високи дивиденти на нашите акционери.
Вече имаме договори с големи мултинационални клиенти за работа на българския пазар. Тук в България има много стабилен гръцки бизнес, въпреки намаление на разходите за рекламата. Надяваме се да продължим да се развиваме, защото тази дейност не е толкова засегната от кризата.
Нашият пазарен дял в региона е между 15% до 17% и ще се опитаме в близките години да запазим този дял. Следващият пазар към който сме се насочили е остров Крит.