Девин АД отбеляза 7.7% ръст на нетните приходи от продажби си за първите три месеца на 2009 г., спрямо същия период на предходната година. Приходите от продажби за тримесечието достигнаха 13.9 милиона лева, съобщават от дружеството. Компанията отчита нетна загуба в размер на 363 хил. лв. към 31.03.2009 г. спрямо 720 хил. лв. година по-рано, или отрицателният финансов резултат намалява с 49 на сто. За сравнение за цялата 2008 г. Девин АД беше на печалба от 1.42 млн. лв.
Общите разходи за дейността на Девин нарастват от 13.81 млн. лв. на 14.475 млн. лв. или близо с 5%.
Според отчетите на дружеството за първото тримесечие, значително е подобрена брутната рентабилност, в сравнение с миналогодишните стойности. Нетната загуба е намалена два пъти, спрямо периода януари-март 2008 г. Това е в резултат от предприетите инвестиции в производството и обновлението на бутилиращите съоръжения, които увеличиха конкурентноспособността на Девин АД, съобщават от компанията.
През месец март 2009 г. Девин АД стартира продажбите на напитки на марката Granini, по този начин се цели да завземе 2% пазарен дял от пазара на плодови напитки в България.
Последната сделка с акциите на Девин е от 28.04.2009 г., на цена 2.55 лв. за брой или надолу с 1.92% спрямо предходната търговска сесия.