За първо тримесечие на 2010 г. пазарният дял на Авто Юнион Груп достига 13.1% с общо 518 реализирани продажби спрямо 9% пазарен дял към края на първото тримесечие на 2009 г., съобщиха от компанията. За месец март групата е постигнала рекорден пазарен дял от 17.3% с 255 продадени леки и лекотоварни автомобили спрямо 220 за месец март 2009 г. или 15% ръст. За сравнение, за същия период автомобилният пазар в страната отбелязва спад от 40%. Този резултат поставя компанията на първо място при търговците на нови автомобили в България – позиция, която Авто Юнион Груп зае и в края на 2009 година с 11.5% пазарен дял.
За добрите резултати на автомобилната група допринасят всички марки. С най-голям принос за успеха на Авто Юнион Груп са Fiat (102 автомобила и пазарен дял 2.6%), Mazda (90 автомобила и пазарен дял 2.3%) и Nissan (73 автомобила). Почти двукратно нарастват продажбите на Renault за първо тримесечие – от 37 през 2009 на 69 през 2010 година. Добри резултати записват и останалите марки от групата – Opel и Chevrolet, представлявани от дилърите Булвария и Каргоекспрес.
За месец март, Авто Юнион Груп е увеличил продажбите си с 81% спрямо февруари като за този резултат най-голяма заслуга имат Mazda (50 автомобила), Fiat (43 автомобила) и Renault (38 автомобила).
Авто Юнион Груп продължава с инвестиционната си политика по откриването на нови продажбено - сервизни центрове. През тази седмица Ауто Италия, официален вносител на FIAT и LANCIA за България, откри нов продажбено-сервизен комплекс в град София. Той се намира на бул. Сливница 618 в посока Божурище. Комплексът разполага с изложбена площ, сeрвизен център, магазин за резервни части и офисни помещения. В него се предлагат леки и лекотоварни автомобили от марките FIAT, LANCIA, ALFA ROMEO и FIAT Professional.
Авто Юнион Груп е автомобилен холдинг, част от Еврохолд България. В тази компания са съсредоточени автомобилните операции на холдинга.