Еврохолд България АД отчита нетна загуба в размер на 1.662 млн. лв. за първите три месеца на годината, като тя пада с 41% спрямо година по-рано, когато е била 2.857 млн. лв., сочи публикувания отчет на дружеството.
Общите приходи от дейността се увеличават с 20% до 742 хил. лв. Същевременно общите разходи за дейността са паднали от 3.472 млн. лв. на 2.404 млн. лв. или с 30%.
Дейността на Еврохолд България АД през първо тримесечие на 2010 г. основно е насочена към интегрирането на трите основни бизнес направления в структурата на холдинга – Продажба на автомобили, Лизинг и Застраховане, съответно чрез трите подхолдинга Авто Юнион Груп, Евролийз Груп и Евроинс Иншурънс Груп.
За първо тримесечие на 2010 г. пазарният дял на Авто Юнион Груп е достигнал 13.1% с общо 518 реализирани продажби спрямо 9% пазарен дял към края на първото тримесечие на 2009 г. Само за месец март групата е постигнала рекорден пазарен дял от 17.3% с 255 продадени леки и лекотоварни автомобили спрямо 220 за месец Март 2009 г. или 15% ръст, казват от холдинга. За сравнение за същият период, автомобилният пазар в страната отбелязва спад от 40%.
Само за месец март, Авто Юнион Груп е увеличил продажбите си с 81% спрямо февруари, като за този резултат най-голяма заслуга имат Mazda (50 автомобила), Fiat (43 автомобила) и Renault (38 автомобила).
Последната сделка с акциите на Еврохолд България АД е от днес, 28.04.2010 г., на цена 1.251 лв. за брой. Пазарната капитализация на холдинга е 78 184 542 лв.