През месец февруари 2011 г. автомобилният холдинг от групата на Еврохолд България – Авто Юнион е реализирал продажби на 170 броя нови автомобили, което е с 20.6% повече спрямо месец февруари 2010 г., когато броят продадени автомобили е 141, съобщиха от холдинга.
Пазарният дял на компанията за месеца се е повишил с 1.8 процентни пункта до 12.5% спрямо 10.7% за същия период на миналата година.
Общо за пазара на нови автомобили в България продажбите за месец февруари 2011 г. възлизат на 1 358 броя. Продажбите са се увеличили с 3% в сравнение с реализираните 1 318 продажби през съпоставимия период на 2010 г. Данните са в
подкрепа на тенденцията за постепенно възстановяване на пазара на нови автомобили в страната след продължителните спадове, регистрирани през последните две години.
От Еврохолд България АД казаха още, че през месец февруари на настоящата година ЗД Евроинс АД е реализирало премиен приход в размер на 4.5 млн. лв. като с този резултат регистрира ръст от 7% спрямо отчетените по този показател 4.2 млн. лв. за месец февруари 2010 г.
Реализираният премиен приход по застраховка Гражданска отговорност на автомобилистите на Евроинс АД за периода е в размер на 2.1 млн. лв. спрямо 1.3 млн. лв. за съпоставимия период на 2010 г., което представлява ръст от 61.5%.
Компанията отчита ръст на броя издадени полици по гражданска отговорност като броят им за периода възлиза на 10 000 броя спрямо 7 000 броя за същия период на 2010 г.
Средната цена на издадените полици от Евроинс АД за месец февруари се е повишила с 15% като достига 212 лв. спрямо 184 лв. за месец февруари 2010 г.