Автомобилният холдинг от групата на Еврохолд България – Авто Юнион e регистрирал ръст от 20.8% през месец октомври 2011 г. с 232 реализирани продажби спрямо 192 за същия период на миналата година, съобщиха от дружеството.
Авто Юнион заема второ място сред автодилърите на българския пазар за месеца, като има пазарен дял от 11.9%. Реализираните продажби от групата за периода януари – октомври възлизат на 2 132 продадени автомобила спрямо 1 887 за първите десет месеца на 2010 г.
Пазарният дял с натрупване от началото на годината също е в размер на 11.9%.
Ръст в продажбите от 70.4% спрямо октомври 2010 г. регистрират Булвария Холдинг и Булвария Варна (Opel,Chevrolet) с общо 46 продажби, следван от Стар Моторс (Mazda), реализирали ръст от 63.3% с 49 продажби за месеца. Италианските
марки, представени в Групата, отчитат 48.9% ръст с 67 продажби за месеца спрямо 45 продадени автомобила за същия месец на предходната година. Нисан София (Nissan, Renault, Dacia) регистрират спад на месечна база, което се дължи на по-ниските продажби на автомобили от марката Renault, добавят от компанията.
Общо за пазара на леки и лекотоварни автомобили в България реализираните продажби за октомври са 1 957 спрямо 1 577 година по-рано, което е ръст в размер на 24.1%.
За първите десет месеца на годината продадените нови автомобили са 17 940 броя, което е с 21.5% повече от съпоставимия период на миналата година.