Източник: www.darikfinance.bg
Комисията за защита на конкуренцията санкционира “Лидл България ЕООД енд Ко” за заблуждаваща реклама.
Според КЗК кампанията “Най-доброто от България. Най-доброто от Европа” може да окаже негативен ефект, както на конкуренцията на пазара, така и върху икономическото поведение на потребителите.
Предвид събрания в хода на производството доказателствен материал може да се обоснове изводът, че рекламодателят – “Лидл” не предоставя релевантни доказателства, като например направени проучвания, сравнителни анализи, тестове, анкети, награди и отличия за продуктите т.н., които да обосноват обективната точност на изнесените в процесната реклама твърдения за “най-доброто”.
На „Лидл“ е наложена санкция в размер на 370 859 лв. КЗК е постановила прекратяване на нарушението.