VIVACOM е с най-високи приходи за първото тримесечие на 2014 година в сравнение с останалите телекомуникационни оператори на пазара. Приходите на компанията са 194.4 милиона лева, като телекомът запазва стабилен ръст (10.1%) на абонатите на мобилни услуги: от 2.4 милиона абонати към 31 март 2013 г. на 2.6 милиона към 31 март 2014 г. Това показва отчетът на компанията за първите три месеца на настоящата година.
От документа става ясно, че 85% от клиентите на мобилни услуги предпочитат абонаментни програми, което е израз на доверието на потребителите; a продължаващите инвестиции в 3G мрежата с най-добро покритие водят до ръст в продажбите и използването на смартфони и таблети.
Въпреки увеличеното потребление на абонат, в резултат на по-ниските цени средният приход от мобилен абонат е 10.90 лв. спрямо 11.20 лв. за същия период от миналата година.
VIVACOM продължава да бъде лидер на пазара на фиксирана телефония независимо от спада в броя на клиентите. През първите три месеца на 2014 г. те са 1.3 милиона - със 133 хиляди по-малко от същия период на миналата година. Основна причина за това е продължаващата тенденция за заместването на фиксираната телефонна услуга с мобилна.
VIVACOM бележи ръст на силно конкурентния пазар на фиксиран интернет, като към края на отчетния период абонатите нарастват до 329 хиляди. Потребителите на оптичен интернет достигнаха 25%, като за същия период на миналата година те са били 13%. Качеството на услугата, високата скорост и изгодните пакетни предложения, които телекомът предоставя, са предпоставка за увеличаване броя на абонатите. Към 31 март 2014 г. VIVACOM вече покрива 737 хиляди домакинства с високоскоростна оптична връзка спрямо 455 хиляди домакинства за същия период на 2013 г. Амбицията на компанията е да продължи да инвестира в развитие на мрежата, за да осигури на все повече потребители достъп до висококачествена цифрова телевизия с над 140 канала и интернет със скорост до 100 Mbps.
Vivacom е търговската марка на БТК АД.