Снимка: iStock
Apple разкри своите най-теглeни приложения и игри за годината и не би трябвало да е изненадващо, че Zoom Cloud Meetings е най-изтегляното безплатно приложение в САЩ, докато приложението за видеоконференции дори не бе в топ-20 през изминалата година. Но времената се промениха, заедно с развихрилата се глобална пандемия. Блокировките в почти целия свят, превърнаха приложението Zoom в основен инструмент за общуване на много хора, свързващи се с колеги и клиенти, учители и ученици, както и приятели и семейство.
Всъщност акциите на Zoom са нараснали с повече от 580% тази година, а компанията съобщи в понеделник, че приходите са скочили над 350% за второ поредно тримесечие.
Американците също така са използвали FaceTime на Apple, Google Meet на Alphabet и приложението Office Teams на Microsoft за видео чат помежду си тази година.
Приложенията на Escapist също се наредиха високо в списъка на Apple за края на годината, като TikTok зае второто място, а услугата за стрийминг Disney +, кацна на 3-то място. YouTube и Instagram допълват челната петица на най-теглените пет безплатни приложения.
Най-добре платеното приложение беше инструментът за обработка на снимки TouchRetouch, последван от приложението за рисуване Procreate Pocket и приложението за времето на Dark Sky, което Apple придоби по-рано тази година.
От гледна точка на игрите, двугодишната онлайн мултиплейър игра „Among Us“ беше пандемичен хит, превръщайки се в най-изтегляната безплатна игра на Apple тази година. След нея се наредиха „Call of Duty: Mobile“ и „Roblox“ съответно на второ и трето място.
Що се отнася до платените игри, Minecraft е номер 1, следван от Plague Inc., която има играчи, „довеждащи края на човешката история, като развиват смъртоносна глобална чума“, и стана бестселър през януари, преди COVID-19 дори да бъде обявен за пандемия. Оказва се, че осемгодишният симулатор на пандемия има тенденция да забелязва скок в играчите по време на огнища на болести, според базирания във Великобритания разработчик на играта, Ndemic Creations.
Spotify също отпадна от списъка на най-теглените приложения през 2020 г. тази седмица. Пуерториканският рапър и продуцент Bad Bunny беше най-излъчваният изпълнител и също се похвали с най-излъчвания албум на музикалната платформа тази година, докато “The Joe Rogan Experience” доминираше в най-популярните подкасти.
Spotify също отбеляза скок в броя на плейлистите с тематика Black Lives Matter тази година, както и плейлисти за работа от дома, градинарството - и дори прически.
Междувременно, в TikTok, най-гледаното видео за годината беше клип на певицата за синхронизиране на устни на TikToker Bella Poarch „M to the B“, която е харесвана повече от 43 милиона пъти. Това беше последвано от инфлуенсъра в социалните медии, известен като 20doggface208, с истинско име Nathan Apodaca, който качи видеоклип на TikTok на себе си, докато кара скейтборд, отпивайки сок „Dreams” на Fleetwood Mac.
Още по темата:
10 мобилни финансови приложения, с които да следите бюджета си
Технологичните компании, които могат да бъдат цел за поглъщане
Валута | Цена | Δ% |
---|---|---|
EURUSD | 1.03 | ▼0.08% |
USDJPY | 155.83 | ▼0.25% |
GBPUSD | 1.22 | ▼0.14% |
USDCHF | 0.91 | ▲0.04% |
USDCAD | 1.44 | ▲0.20% |
Референтен индекс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Dow 30 | 43 513.00 | ▲0.03% |
S&P 500 | 5 994.42 | ▲0.01% |
Nasdaq 100 | 21 410.50 | ▼0.02% |
DAX 30 | 20 737.50 | ▼0.04% |
Криптовалута | Цена | Δ% |
---|---|---|
Bitcoin | 99 790.00 | ▼0.73% |
Ethereum | 3 384.43 | ▼1.95% |
Ripple | 3.04 | ▼3.23% |
Фючърс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Петрол - лек суров | 78.92 | ▼0.16% |
Петрол - брент | 80.80 | ▼0.30% |
Злато | 2 697.74 | ▲0.12% |
Сребро | 25.68 | ▲1.17% |
Пшеница | 545.62 | ▼0.04% |
Срочност | Цена | Δ% |
---|---|---|
US 10 Year | 108.26 | ▼0.02% |
Germany Bund 10 Year | 131.50 | ▲0.86% |
UK Long Gilt Future | 90.96 | ▲2.18% |