Снимка: iStock
Добрите резултати от китайските производители на електрически превозни средства продължават. Nio каза, че е доставил 10 052 автомобила през юли, което е ръст от 26,7%% на годишна база, но по-малко от цифрата за юни от почти 13 000 доставки.
Междувременно Li Auto заяви, че е доставил 10 422 от своя спортен многофункционален автомобил Li ONE през юли, което е с 21,3% повече на годишна база, но също така е по-малко от цифрата за юни.
Xpeng даде най-доброто от триото конкуренти. Фирмата, базирана в Гуанджоу, Китай, съобщи, че доставките през юли възлизат на общо 11 524, което е с 40% повече на годишна база, но също така намалява спрямо цифрата за юни.
Xpeng имаше най-високите доставки от най-близките си конкуренти Nio и Li Auto през юли. Xpeng каза, че ще започне да приема резервации за своя нов G9 SUV през август 2022 г.
Акциите на китайските стартиращи компании за електрически превозни средства Nio, Xpeng и Li Auto скочиха в предпазарната търговия в САЩ в понеделник, след като компаниите отчетоха ръст в доставките на автомобили през юли.
Акциите на Nio и Xpeng се търгуваха малко под 3% по-високо, докато Li Auto се движеше около 3,5% по-високо в търговията преди старта на пазара.
И трите автомобилни производители бяха засегнати по-рано тази година от възраждането на Covid-19 в Китай, което доведе до блокиране на големите градове и производствените центрове във втората по големина икономика в света.
Автомобилните производители също се справят с продължаващи проблеми с веригата за доставки, недостиг на компоненти и нарастващи разходи за материали.
Nio каза, че производството на неговите превозни средства ET7 и EC6 през юли е било „ограничено“ от доставката на леярски части.
Компанията заяви, че „работи в тясно сътрудничество с партньори по веригата за доставки и очаква да ускори производството на превозни средства през следващите месеци на третото тримесечие на 2022 г.“
Xpeng и Li Auto не споменаха никакви прекъсвания на веригата за доставки. Xpeng заяви, че планира да започне да приема резервации за новия си водещ G9 SUV през август, с официално пускане през септември.
Li Auto каза, че 200 000-ният Li ONE е слязъл от производствената линия в завода им в Чанжу в понеделник, отбелязвайки крайъгълен камък за компанията.
Още по темата:
Китайските компании за електромобили масово повишават цените
Валута | Цена | Δ% |
---|---|---|
EURUSD | 1.04 | ▼0.01% |
USDJPY | 154.07 | ▼0.21% |
GBPUSD | 1.25 | ▼0.08% |
USDCHF | 0.89 | ▼0.05% |
USDCAD | 1.41 | ▲0.26% |
Референтен индекс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Dow 30 | 44 727.90 | ▲0.02% |
S&P 500 | 5 990.28 | ▼0.05% |
Nasdaq 100 | 20 819.10 | ▼0.06% |
DAX 30 | 19 433.00 | ▲0.17% |
Криптовалута | Цена | Δ% |
---|---|---|
Bitcoin | 94 263.00 | ▲1.31% |
Ethereum | 3 446.59 | ▲1.05% |
Ripple | 1.43 | ▲1.60% |
Фючърс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Петрол - лек суров | 68.68 | ▲0.07% |
Петрол - брент | 72.56 | ▼2.70% |
Злато | 2 621.34 | ▲0.42% |
Сребро | 25.68 | ▲1.17% |
Пшеница | 535.14 | ▼1.69% |
Срочност | Цена | Δ% |
---|---|---|
US 10 Year | 110.42 | ▲0.06% |
Germany Bund 10 Year | 135.19 | ▲0.47% |
UK Long Gilt Future | 94.98 | ▲0.49% |