Снимка: Pixabay
Настъпи ерата, когато апетитите на потребителите се увеличават, те искат по-висока скорост и удобство, което принуждава компаниите, работещи в областта на разплащанията да влязат в ожесточена конкуренция, за да предлагат на клиентите си различни начини на плащане.
Те се стремят да опростят цифровите разплащания, като същевременно осигуряват максимална сигурност за парите на клиентите си.
Експертите на BusinessInsider посочват няколко важни тенденции, които променят платежната индустрия.
Ето и определените от тях 5 фактора, които променят онлайн разплащанията:
IT компаниите
Те могат да получат значителен дял от пазара на финансови услуги, който в САЩ се оценява на 1.35 трилиона долара. Този дял може да достигне 40%. По този начин, клиентският сегмент, например на Amazon Prime включва 90% от домакинствата с годишни доходи от 112 000 долара и по-високи. По данни на компанията, една трета от Prime абонатите вече използват предложения метод на плащане на Amazon - Amazon Cash.
Поколението Z
В момента в САЩ има 68 милиона представители на поколението Z (родени след 1995 година) с обща покупателна способност от 143 милиона долара. 93% от родителите на децата от поколението Z казват, че техните деца оказват значително влияние върху семейните разходи. Повече от половината от представителите на поколението Z използват цифрови разплащания поне веднъж месечно, за да пазаруват.
Социалните мрежи
Пазарът на социална търговия в САЩ през 2019 г. се оценява на 22 милиарда долара. Според анализатори, до 2024 г. той ще нарасне до 84.2 милиарда долара. 58% от потребителите казват, че социалните мрежи влияят на решенията им за пазаруване. Средно потребителите по света прекарват 2 часа 20 минути в социалните мрежи. 39% от потребителите във Великобритания на възраст между 16 и 24 години правят покупки през уебсайта на продавача, като достигат до него чрез Instagram.
Електронната и мобилната търговия
Пазаруването с персонален компютър остава най-популярната форма за онлайн пазаруване. Анализаторите прогнозират, че този сегмент ще нарасне до 555 милиарда долара до 2023 г., което представлява половината от всички онлайн продажби в САЩ.
Мобилната търговия ще нарасне с 24% до 2023 г. и ще съставлява 39% от всички онлайн покупки в страната.
Поръчка на стоки
В момента само 34% от потребителите са напълно доволни от поръчката на стоки при покупка в магазини за хранителни стоки. Експерти прогнозират, че до 2024 г. броят на магазините, работещи с предварителни поръчки, ще нарасне до 10 000. Обемът на офлайн плащанията с карти ще се увеличи до 2024 г. с повече от 20 милиарда долара.
Още по темата:
7 смъртоносни вируса създадени в лаборатории
Валута | Цена | Δ% |
---|---|---|
EURUSD | 1.06 | ▼0.12% |
USDJPY | 155.84 | ▲0.27% |
GBPUSD | 1.27 | ▼0.13% |
USDCHF | 0.89 | ▲0.15% |
USDCAD | 1.40 | ▲0.10% |
Референтен индекс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Dow 30 | 44 086.00 | ▼0.13% |
S&P 500 | 6 011.42 | ▼0.14% |
Nasdaq 100 | 21 129.10 | ▼0.17% |
DAX 30 | 19 036.50 | ▼0.12% |
Криптовалута | Цена | Δ% |
---|---|---|
Bitcoin | 90 087.60 | ▼0.53% |
Ethereum | 3 207.93 | ▲0.48% |
Ripple | 0.70 | ▲0.85% |
Фючърс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Петрол - лек суров | 68.04 | ▲0.27% |
Петрол - брент | 72.10 | ▲0.14% |
Злато | 2 563.49 | ▼0.31% |
Сребро | 25.68 | ▲1.17% |
Пшеница | 542.38 | ▲0.17% |
Срочност | Цена | Δ% |
---|---|---|
US 10 Year | 109.22 | ▼0.14% |
Germany Bund 10 Year | 131.56 | ▼0.16% |
UK Long Gilt Future | 93.22 | ▼0.12% |