'
Снимка: Pixabay
Секторът на финансовите услуги не е имунизиран срещу кризата, която новият коронавирус оставя след себе си. Ето какво разбираме от изданието "Глобално банкиране и финанси".
В момента виждаме все повече предприятия да насочват маркетинговите си стратегии и да променят начина си на мислене, тъй като тази криза се развива, особено в социалните медии.
Това е така, защото тези платформи са по-важни и нужни сега, когато клиентите все повече се обръщат към сайтове за връзка, информация и контакти. Тъй като колцентровете са силно засегнати от карантината (особено тези с офшорни операции в Индия), социалните медии са се превърнали в един от малкото останали търговски мрежи за директна комуникация с клиентите.
Социалните медии се развиват като комуникационен и информационен канал, както и като начин за обслужване на клиенти.
Това изненадва традиционните банки, тъй като много от тях подценяват важността на социалното пространство онлайн. Това изобщо не е шокиращо предвид строгите правила и притесненията относно поверителността на личните данни, която често може да бъде нарушена в онлайн средите.
Въпреки това има много съвместими социални дейности, които финансовите брандове могат и трябва да използват, за да си помогнат в сближаването с клиентите и умело да управляват бизнеса с във време на криза.
И така, какво могат да направят банките, когато има конфликти в соцалните мрежи?
Да следят внимателно
Социалните медии са важен прозорец към света. Те предоставят на бизнеса възможност за развитие чрез следене на тенденциите и наблюдение на чуждите похвати. Това е и мястото, където банките ще видят първите признаци на развитие на криза или промяна на клиентските настроения. От съществено значение е банковите брандове да насърчават екипите на социалните медии постоянно да съобщават промените, които виждат, и възможното напрежение, което възниква, за да се дава на компанията ранно предупреждение за всяко неблагоприятно обстоятелство.
Ако действително настане криза, това активно слушане ще стане все по-важно. Да можеш да четеш онлайн материал, благодарение на който да прецениш какво казват клиентите на компанията за нея е от съществено значение. Ако не са информирани относно мнението на хората, банките рискуват да промотират неподходящи предложения.
Създаване на взаимоотношения
Когато банките действително започнат да се ангажират с клиенти на социални услуги по време на криза, особено такава, която поражда масова тревожност, създаването и подхранването на истински човешки взаимоотношения с техните клиенти трябва да бъде приоритет. В момент като този, клиентите искат уверение, че продуктът, от който те се нуждаят, ще бъде сигурен. Мнозина ще бъдат загрижени за ипотеките, заемите си и достъпа си до услуги и така ще реагират положително на доставчиците на услуги, които са съпричастни към тяхното положение.
Продължавайте да учите
Когато кризата си отиде, тогава получаваме възможност да се поучим от начина, по който е изпълнен кризисният план. Като разберат какво би могло да се направи по-добре, банките ще разучат как да предотвратят евентуална друга такава криза.
Кризите в социалните медии често са трудни за прогнозиране и могат да се развиват с бърза скорост. Те са ментално, физическо и емоционално предизвикателство за всеки, който се занимава с бизнес, особено за тези на първа линия за обслужване на клиенти. Финансовите брандове имат най-добрия шанс да защитят репутацията на своята марка и доверието на потребителите.
*Материалът е с аналитичен характер и не е съвет за търговия на пазарите.
Още по темата:
Валута | Цена | Δ% |
---|---|---|
EURUSD | 1.06 | ▲0.14% |
USDJPY | 150.13 | ▼0.72% |
GBPUSD | 1.27 | ▲0.15% |
USDCHF | 0.88 | ▼0.14% |
USDCAD | 1.40 | ▼0.15% |
Референтен индекс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Dow 30 | 44 951.80 | ▼0.01% |
S&P 500 | 6 031.92 | ▲0.03% |
Nasdaq 100 | 20 908.40 | ▲0.09% |
DAX 30 | 19 441.00 | ▼0.17% |
Криптовалута | Цена | Δ% |
---|---|---|
Bitcoin | 96 639.90 | ▲1.01% |
Ethereum | 3 589.69 | ▲0.27% |
Ripple | 1.56 | ▲1.23% |
Фючърс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Петрол - лек суров | 69.12 | ▲0.44% |
Петрол - брент | 72.82 | ▲0.21% |
Злато | 2 658.71 | ▲0.76% |
Сребро | 25.68 | ▲1.17% |
Пшеница | 549.08 | ▲1.97% |
Срочност | Цена | Δ% |
---|---|---|
US 10 Year | 110.74 | ▲0.07% |
Germany Bund 10 Year | 135.99 | ▲0.29% |
UK Long Gilt Future | 95.66 | ▲0.12% |