Снимка: Личен архив
EMarketer прогнозира, че 788.4 милиона души по света използват Instagram поне веднъж месечно през 2019 г.
Тъй като Facebook, компанията майка на социалната мрежа, получи критика за поверителност през 2019 г., възникнаха въпроси дали Instagram ще изпита подобни предизвикателства през 2020 г. Ето какво става ясно от BusinessInsider.
Въпреки притесненията Instagram се очаква да остане най-бързо развиващата се мрежа по общ брой потребители на американския пазар.
EMarketer състави актуализиран доклад за социалните тенденции в САЩ за 2020 г., за да отговори на тези въпроси и да разкрие как можете най-добре да се използва платформата.
1. Instagram ще надмине Facebook по потребление на младите
Предвижда се времето, прекарано във Facebook, да спадне средно до 33 минути на ден сред потребители в САЩ през 2020 г., което би разтревожило Марк Закърбърг, ако той не беше взел решението да придобие Instagram през 2012 г. То беше взаимно изгодно и за двете социални платформи, защото Instagram може да се възползва от опита, популярността и аудиторията на Facebook, а Facebook да приеме Instagram като своя новосъздадена платформа и да запази последователите си.
Стана ясно, че Instagram ще бъде хит сред по-младите потребители и тази тенденция е факт, тъй като 85% от тийнейджърите споделят, че Instagram е била тяхната предпочитана социална мрежа през 2019 г. Очаква се времето, прекарано в Instagram, да надмине Facebook и през 2020 година. Въпрекиж че Instagram не е толкова разпространена мрежа сред по-възрастните потребители, 23% от хората на възраст от 50 до 64 години казват, че отскоро имат и Instagram профил, което определено показва скок от 2016 г насам, когато този резултат възлизаше на 18 %.
2. Въпреки растежа на Instagram Stories, The Feed е все още по-популярният потребителски интерфейс.
Докато рекламите в News Feed са били ефективни в миналото, те започнаха да губят своята новост сред някои потребители, което накара рекламодателите да пренасочат своите стратегии.
Историите се популяризират по-бавно във Facebook, но рекламите там продължават да са ефективни. Да не забравяме огромното влияние на инфлуенсърите в Instagram. 66% от лицата, вземащи решения за творческите и дигиталните стратегии в САЩ планират да инвестират в Instagram Stories през 2020 г., а само 62% искат да насочат средствата си реклами на News Feed, ефективността на Stories през 2020г. ще бъде огромна.
Изглежда, че нито Stories, нито News Feed няма да излязат от актуалност, тъй като и двата потребителски интерфейса имат своите предимства.
3. Видео рекламодателите ще насочат повече парични средства към Social
Ръстът на рекламните разходи за социални мрежи в САЩ ще продължи през 2020 г., тъй като маркетолозите остават несигурни относно това дали са защитени личните данни във Facebook. Въпреки това, тъй като други дейности като стрийминг услуги отнемат по-голяма част от времето и вниманието на потребителите, може да има спад в използването на социалните мрежи.
Още по темата:
Валута | Цена | Δ% |
---|---|---|
EURUSD | 1.06 | ▼0.09% |
USDJPY | 150.48 | ▼0.49% |
GBPUSD | 1.27 | ▲0.02% |
USDCHF | 0.88 | ▼0.05% |
USDCAD | 1.40 | ▲0.02% |
Референтен индекс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Dow 30 | 45 064.90 | ▲0.26% |
S&P 500 | 6 047.84 | ▲0.30% |
Nasdaq 100 | 20 974.70 | ▲0.41% |
DAX 30 | 19 661.90 | ▲0.96% |
Криптовалута | Цена | Δ% |
---|---|---|
Bitcoin | 98 184.10 | ▲2.63% |
Ethereum | 3 603.21 | ▲0.65% |
Ripple | 1.70 | ▲10.23% |
Фючърс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Петрол - лек суров | 69.26 | ▲0.62% |
Петрол - брент | 72.94 | ▲0.36% |
Злато | 2 661.51 | ▲0.87% |
Сребро | 25.68 | ▲1.17% |
Пшеница | 549.08 | ▲1.97% |
Срочност | Цена | Δ% |
---|---|---|
US 10 Year | 110.96 | ▲0.27% |
Germany Bund 10 Year | 136.47 | ▲0.36% |
UK Long Gilt Future | 95.90 | ▲0.27% |