Снимка: iStock
В анализ на социалните медии в Индия, Insider Intelligence прогнозира, че социалната медия TikTok ще достигне 124.9 милиона потребителя в страната през тази година. Това ще се случи след ръст от 328.8% през изминалата година, когато потребителите на мрежата достигнаха 79 милиона. Прогнозира се нов ръст от 58.1% на потребителската база в Индия през тази година.
Това поставя потребителската база на TikTok в Индия доста над тази на Instagram (79.1 милиона); освен това е повече от шест пъти по-голяма от потребителската база на Snapchat в страната. Прогнозата бе направена преди забраната на правителството на мрежата в края на юни, но от Insider Intelligence не очакват, че това ще промени очакванията.
Предполага се, че TikTok няма да отсъства от индийския пазар дълго. В публикация в блога, посветена на ситуацията, TikTok заяви, че вярва, че работи в съответствие с правилата на Индия относно неприкосновеността на личните данни и сигурността и работи по отношение на проблемите.
Очакваше се представители на няколко приложения, притежавани от Китай, които бяха забранени (включително WeChat), да започнат срещи с служители в Индия този месец.
Въпреки че този ход е значителен, последният път, когато Индия предприе действия срещу TikTok, тези ограничения продължиха само една седмица. Смятаме, че стъпките на TikTok да се дистанцира от китайската си собственост ще помогнат за успокояване на опасенията на Индия. Ако обаче забраната стане по-постоянна, бихме могли да видим по-общи структурни промени на пазара: „Може да има повече място за копиращите местни приложения; Instagram и Snapchat може да имат и повече място за растеж.", каза Синди Лиу, старши анализатор за прогнозиране на eMarketer, цитирана от Insider Intelligence.
Има три фактора, които движат настоящата популярност на TikTok в Индия:
Огромна база от потребители на смартфони: смята се, че Индия ще има 406.7 милиона потребители на смартфони месечно тази година и много от тях имат достъп до много евтини пакети данни от големите телекомуникационни Reliance Jio. Това осигури на TikTok много голяма база от адресируеми потребители.
Локализация: ранните потребители на Индия TikTok дойдоха от три основни града, но това се променя, тъй като все повече потребители от най-големите градове в Индия се стичат към приложението. TikTok успя да достигне до тези потребители, като предлага съдържание, съобразено с културните нюанси на всеки пазар.
Инфлуенсъри: Някои от ранните потребители на TikTok са станали известни инфлуенсъри в Индия, точно както в САЩ и други страни, привличайки голям брой млади хора към платформата. Въпреки че забраната накара някои от тях да се прехвърлят към други социални платформи, първоначалното им присъствие в TikTok помогна на приложението да расте.
Още по темата:
Валута | Цена | Δ% |
---|---|---|
EURUSD | 1.06 | ▲0.13% |
USDJPY | 150.04 | ▼0.78% |
GBPUSD | 1.27 | ▼0.03% |
USDCHF | 0.88 | ▼0.25% |
USDCAD | 1.40 | ▼0.07% |
Референтен индекс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Dow 30 | 44 987.60 | ▲0.08% |
S&P 500 | 6 032.88 | ▲0.05% |
Nasdaq 100 | 20 893.00 | ▲0.02% |
DAX 30 | 19 464.00 | ▼0.06% |
Криптовалута | Цена | Δ% |
---|---|---|
Bitcoin | 96 716.50 | ▲1.09% |
Ethereum | 3 573.10 | ▼0.20% |
Ripple | 1.68 | ▲8.84% |
Фючърс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Петрол - лек суров | 68.34 | ▼0.73% |
Петрол - брент | 72.12 | ▼0.78% |
Злато | 2 665.12 | ▲1.00% |
Сребро | 25.68 | ▲1.17% |
Пшеница | 549.08 | ▲1.97% |
Срочност | Цена | Δ% |
---|---|---|
US 10 Year | 110.98 | ▲0.28% |
Germany Bund 10 Year | 136.15 | ▲0.12% |
UK Long Gilt Future | 96.16 | ▲0.54% |