Снимка: iStock
Собственикът на TikTok – ByteDance, може да генерира към 180 млрд. юана (27.2 млрд. долара) рекламни приходи в Китай тази година, твърдят запознати източници на "Ройтерс".
Въпреки че TikTok е услугата, с която ByteDance е най-популярна по света, приложението носи малка част от общите приходи на компанията. Douyin, китайската версия на TikTok, допринася за близо 60% от рекламните приходи, следвана от агрегатора на новини Toutiao с 20% и платформата за по-дълги видеа Xigua – с под 3%.
ByteDance изпревари Baidu и се превърна във втория по големина играч на рекламния пазар в Китай през първата половина на 2019 г., привличайки 23% (7.6 млрд. долара) от общите рекламни разходи в страната, сочат данни на консултантската компания R3. Alibaba Group е на първо място с 10.9 млрд. долара, или 33%.
Наскоро TikTok сключи сделка с гиганта Sony Music Entertainment, като по този начин потребителите на приложението ще получат достъп до музикалния каталог на Sony, включително до произведенията на световни звезди като Бионсе, Мартин Гарикс и Хари Стайлс.
Споразумението ще позволи на Sony Music да използва платформата на TikTok, където се подвизават нови артисти и се налагат нови тенденции в интернет. Приложението набра голяма популярност, което ще е от полза на Sony, когато става дума за промотиране на нейните изпълнители.
Партньорството беше сключено, след като Министерството на търговията на Съединените щати заяви, че “активно ще защитава“ изпълнителната заповед, която иска забраняването на трансакциите с китайската TikTok, след като федерален съдия спря действието на документа.
TikTok подписа подобна сделка с базираната във Великобритания неправителствена организация Merlin по-рано тази година.
TikTok е международна видео платформа, която се предлага на 65 езика на 175 пазара. Потребителите могат да качват клипове, които са създали сами, или да преглеждат други. В континентален Китай има само цензурираната версия Douyin.
"Платформата е за креативно съдържание, което защитава поверителността и сигурността. Това е най-модерната голяма платформа сред по-младите хора", подчертават от TikTok.
TikTok има 100 милиона потребители в Съединените щати, което го прави изключително привлекателна цел за придобиване. По този начин Microsoft може да излезе от политическата борба за приложението като печелившият трети - софтуерната компания все още няма собствен бизнес в социалните медии с изключение на LinkedIn.
Още по темата:
Валута | Цена | Δ% |
---|---|---|
EURUSD | 1.08 | ▼0.23% |
USDJPY | 147.03 | ▼0.39% |
GBPUSD | 1.29 | ▼0.44% |
USDCHF | 0.88 | ▲0.40% |
USDCAD | 1.44 | ▲0.46% |
Референтен индекс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Dow 30 | 42 267.00 | ▼1.59% |
S&P 500 | 5 660.68 | ▼2.15% |
Nasdaq 100 | 19 591.30 | ▼3.20% |
DAX 30 | 22 995.20 | ▼2.10% |
Криптовалута | Цена | Δ% |
---|---|---|
Bitcoin | 79 420.50 | ▼1.50% |
Ethereum | 1 878.28 | ▼6.88% |
Ripple | 2.07 | ▼2.99% |
Фючърс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Петрол - лек суров | 65.80 | ▼1.13% |
Петрол - брент | 69.18 | ▼1.61% |
Злато | 2 887.83 | ▼0.98% |
Сребро | 25.68 | ▲1.17% |
Пшеница | 562.16 | ▲1.75% |
Срочност | Цена | Δ% |
---|---|---|
US 10 Year | 111.40 | ▲0.46% |
Germany Bund 10 Year | 127.81 | ▲0.45% |
UK Long Gilt Future | 92.62 | ▲0.32% |