Снимка: Pixabay
Акциите на растителния производител на месо Beyond Meat (NASDAQ:BYND) се повишиха в петък, след като отчетът за приходите на компанията за четвъртото тримесечие беше придружен от обявяването на две нови големи партньорства за хранителни услуги с McDonald's (NYSE:MCD) и Yum Brands (NYSE:YUM). BYND акциите нараснаха с около 3% в отговор на тези нови партньорства, коментира Люк Ланго, старши инвестиционен анализатор в InvestorPlace.
Учудващо е, че акциите на Beyond Meat не са скочили с цели 20%.
Тези партньорски отношения като цяло подчертават, че Beyond Meat наистина е Tesla на хранителната революция на растителна основа, докато тази революция е на ръба на прехода от специална ниша към повсеместно явление.
През следващите две години се очаква Beyond Meat да се превърне в популярна марка, а продажбите и печалбите на компанията да скочат много повече, отколкото някой очаква.
Това ще бъде голям пробив след две години за Beyond Meat. На фона на този пробив BYND акциите ще работят изключително добре, коментира Ланго.
Ето един по-задълбочен поглед.
BYND акциите да „Tesla на растителното месо“
Ланго често нарича Beyond Meat „Tesla на растителното месо“.
Това сравнение почива на идеята, че – точно както Tesla се възползва от водещите в бранша технологии, производствен капацитет, дистрибуция и брандиране, за да се превърне в ненадминат гигант в пространството на електрическите превозни средства – Beyond Meat ще използва по същия начин водещите в бранша технологии, производство, дистрибуция и брандиране, за да се превърне в ненадминат гигант в пространството за растително месо.
По-точно, приготвянето на растително месо е трудна наука. Това изисква експертни познания, за да се направи добре и през няколко хранителни вертикали. Beyond Meat е усвоила тази наука.
Всеки, който яде растително месо, ще ви каже, че продуктите на Beyond са на върха на техния списък по отношение на качеството на продуктите.
И Beyond Meat е измислила как да използва тази патентована технология, за да произвежда няколко растителни месни продукти, като бургери, колбаси и кюфтета, като им дава по-широка гама от храни, отколкото всеки друг в това пространство.
В същото време компанията е най-големият играч на пазара на растително месо с най-голям обем на производство. Това означава, че Beyond Meat може да произвежда повече растително месо от всеки друг.
Това е пазар с ограничено предлагане, така че способността на Beyond Meat непрекъснато да задоволява нарастващото търсене с адекватно предлагане е огромна разлика. Диференциатор, който ще помогне на компанията да спечели няколко договора с клиенти на дребно и кетъринг.
Ето защо Beyond Meat има най-широката дистрибуторска мрежа.
Продуктите на компанията са навсякъде: хранителни магазини, ресторанти, вериги за бързо хранене и др. Някои от тези сделки са изключителни. Някои не. Но всички те дават на Beyond Meat огромно предимство на марката, в която тя и името на Beyond Meat стават синоними на тенденцията към месо на растителна основа – точно както Tesla стана синоним на тенденцията на EV.
Като цяло, Beyond Meat е Tesla на растителното месо. И точно както TSLA акциите скочиха с революцията на EV през последното десетилетие, BYND акциите ще скочат с революцията на растителното месо през следващото десетилетие, коментира Ланго.
Партньорствата с McDonald's и Yum подчертават тезата за Tesla
Огромните партньорства на Beyond Meat с McDonald's и Yum като цяло подчертават гореспоменатата теза – „Beyond Meat е Tesla на растителното месо“.
Това е така поради причината, че са едни от най-големите играчи в кетъринга.
McDonald’s очевидно е McDonald’s.
Yum притежава KFC, Pizza Hut и Taco Bell.
Между тези две компании говорите за четирите най-популярни и мейнстрийм вериги за бързо хранене на планетата.
Те не правят партньорства с доставчици с лека ръка. Доставчиците на тези компании ще видят, че техните продукти ще бъдат обслужвани от стотици милиони хора по целия свят. Така че McDonald's и Yum търсят доставчици с отлични продукти, отлична репутация и възможност за мащабиране на производството.
Ето защо всеки от тях е избрал Beyond Meat като доставчик на месо на растителна основа.
Beyond Meat има най-качествените продукти в това пространство. Те имат производствен капацитет, за да доставят тон от тези висококачествени продукти. И те имат репутация, опит и брандинг, които са несравними в това пространство.
Beyond Meat наистина е Tesla от растително месо.
Това е страхотна новина за BYND акциите. Но повече от това, тези партньорства позволиха на BYND акците да имат голям пробив през следващите две години.
Големият пробив през 2021-22 г.
Бизнесът на дребно Beyond Meat процъфтява. Приходите са нараснали с 85% на годишна база през последното тримесечие. Цените на купувачите се покачват. Честотата на покупките е нараснала. Цените за повторни покупки са се увеличили.
Що се отнася до продажбата чрез хранителни магазини, Beyond Meat е на върха – и ще продължи да бъде в обозримо бъдеще, тъй като компанията увеличава точките на дистрибуция и представя нови продуктови единици, в момент, когато все повече и повече потребители искат да преминат към вегетарианска диета.
Очевидно е.
Но това, което е по-малко очевидно и което ще доведе до голям пробив в BYND акциите през 2021-22 г., е скок в бизнеса с кетъринг на компанията през следващите години.
Просто помислете за двете току-що подписани партньорства на Beyond Meat. Между McDonald’s, KFC, Pizza Hut и Taco Bell говорим за някои от най-посещаваните вериги за бързо хранене в света. Тези партньорства са на върха на продуктите на Beyond Meat, които вече си партнират с A&W, BareBurger, BurgerFi, Carl’s Jr., Del Taco, Denny’s, Dunkin’, Luna Grill, Subway и други.
Beyond Meat са навсякъде.
Това означава, че след като всички започнем да се връщаме към веригите за бързо хранене и ресторантите по-често през следващите 12 до 24 месеца, тъй като Covid-19 отстъпва благодарение на високоефективните ваксини, ще видим продуктите Beyond Meat в много менюта. Някои от нас ще поръчат тези продукти. Някои от нас наистина ще ги харесат. И някои от нас ще се превърнат в лоялни клиенти на Beyond Meat, ще го поръчват във всеки ресторант, където отива, и ще го зареждат в местните магазини за хранителни стоки.
С други думи, чрез изграждането на широка мрежа за разпространение на храни, Beyond Meat е на прага да премине от ниша към мейнстрийм през следващите няколко години.
След като това се случи, продажбите и печалбите от продажбата на месо ще се увеличат. BYND акциите също ще скочат, коментира Ланго.
Същността на BYND акциите
Beyond Meat е позиционирана за масовия пробив през 2021-22 г. Според Ланго, на фона на този пробив BYND акциите ще скочат по-високо. Ето защо това е една от най-добрите акции за растеж, които да закупите днес.
Но това не е най-доброто увеличение на акциите за закупуване.
Вместо това най-добрият прираст за закупуване днес е компания, която напомня за младата Amazon. Ланго споделя, че купуването на тези акции днес може да е като закупуването на акции от AMZN през 1997 г. – преди да са скочили с хиляди проценти.
*Материалът е с аналитичен характер и не е съвет за покупка или продажба на финансови активи на фондовите пазари.
Още по темата:
Този ресторант ще бъде първият в историята, сервирал лабораторно отглеждано пиле
Акциите на Advanced Micro Devices ще се разгърнат около спада си през 2021 г.
Валута | Цена | Δ% |
---|---|---|
EURUSD | 1.06 | ▲0.60% |
USDJPY | 151.40 | ▼1.03% |
GBPUSD | 1.27 | ▲0.67% |
USDCHF | 0.88 | ▼0.47% |
USDCAD | 1.40 | ▼0.04% |
Референтен индекс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Dow 30 | 45 006.50 | ▲0.06% |
S&P 500 | 6 017.34 | ▼0.39% |
Nasdaq 100 | 20 740.90 | ▼1.18% |
DAX 30 | 19 281.20 | ▼0.44% |
Криптовалута | Цена | Δ% |
---|---|---|
Bitcoin | 95 429.90 | ▲3.81% |
Ethereum | 3 550.90 | ▲6.80% |
Ripple | 1.46 | ▲4.28% |
Фючърс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Петрол - лек суров | 68.64 | ▼0.35% |
Петрол - брент | 72.18 | ▼0.32% |
Злато | 2 640.78 | ▲0.34% |
Сребро | 25.68 | ▲1.17% |
Пшеница | 550.38 | ▲2.21% |
Срочност | Цена | Δ% |
---|---|---|
US 10 Year | 110.64 | ▲0.31% |
Germany Bund 10 Year | 135.52 | ▲0.07% |
UK Long Gilt Future | 95.34 | ▲0.26% |