Снимка: iStock
Рекламният бизнес на Amazon може да стане по-голям от AWS, твърди анализаторът Джош Шафър.
Аmazon Web Services (AWS) е донесла 19.7 милиарда долара приходи през второто тримесечие на компанията, обяви онлайн технологичният гигант като част от отчета си за приходите във вторник.
И докато AWS представляваше значителен дял от общите приходи на Amazon (AMZN) с 16.24%, един анализатор от Уолстрийт прогнозира, че друга област от бизнеса може да надмине този принос.
„Когато видите някои от офертите наоколо, някои от NFL, някои от другото базирано на реклами свързано телевизионно съдържание, което преследват, има дълга писта за развитие на техния рекламен бизнес“, Ник Джоунс, анализатор на капиталови изследвания в JMP Securities, каза пред Yahoo Finance Live. „Това може да бъде много, много печелившо, потенциално повече от бизнеса с AWS в дългосрочен план“.
Amazon генерира 8.76 милиарда долара приходи от реклама през второто си тримесечие. Тези приходи, които включват неща като реклами на уебсайта за електронна търговия, допринесоха за цялостно надминаване на оценките на Wall Street.
Прогнозата на Джоунс за бъдещ рекламен растеж разчита на успешното преминаване на Amazon Prime Video към спортове на живо. Amazon ще излъчи футбола в четвъртък вечер на NFL за първи път този сезон. Залогът на компанията за 1 милиард долара за професионалния футбол започва на 15 септември и ще включва още 14 мача от редовния сезон.
„Очевидно сме развълнувани от Thursday Night Football и стрийминг на телевизионни реклами на Amazon, възможности, с които ще продължим да работим с тези партньори и ще работим с нашите собствени технологични възможности, за да продължим да надграждаме“, каза Дейв Филдс, директор на Amazon връзки с инвеститорите, по време на обаждането за приходите в четвъртък.
„Виждаме рекламата като реална възможност“
Анализаторите като цяло са оптимистично настроени за нахлуването на технологичните компании в спортния стрийминг.
За Джоунс, въпреки че той призна, че AWS все още е „двигателят на печалбите“ за Amazon, има повече от достатъчно място за реклама, за да вземе част от този дял от печалбата.
Сделката на Amazon с NFL е определена за 11 години, но изглежда е част от по-голям план за спортно стриймване. Компанията наскоро заключи правата за стрийминг на футбол на Шампионската лига в Обединеното кралство и прояви интерес към правата за стрийминг на футбол.
Освен това се конкурира с други технологични гиганти като Apple (AAPL) и Google (GOOG) за правата за стрийминг на NFL Sunday Ticket от 2023 г. Очаква се тези права да носят 2.5 милиарда долара годишно.
Apple, която вече предава петък вечер бейзбол, наскоро похарчи 2.5 милиарда долара за 10 години медийни права на Major League Soccer.
Още по темата:
След не по-лоши резултати, акциите на Amazon изригнаха с 12%
Валута | Цена | Δ% |
---|---|---|
EURUSD | 1.04 | ▲0.43% |
USDJPY | 155.75 | ▲0.02% |
GBPUSD | 1.24 | ▲0.21% |
USDCHF | 0.90 | ▼0.33% |
USDCAD | 1.43 | ▼0.17% |
Референтен индекс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Dow 30 | 44 299.00 | ▲0.12% |
S&P 500 | 6 111.38 | ▲0.25% |
Nasdaq 100 | 21 888.30 | ▲0.37% |
DAX 30 | 21 404.20 | ▲0.75% |
Криптовалута | Цена | Δ% |
---|---|---|
Bitcoin | 105 093.00 | ▼1.01% |
Ethereum | 3 304.82 | ▼0.70% |
Ripple | 3.16 | ▼0.34% |
Фючърс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Петрол - лек суров | 76.42 | ▲0.90% |
Петрол - брент | 78.88 | ▲0.48% |
Злато | 2 758.85 | ▲0.53% |
Сребро | 25.68 | ▲1.17% |
Пшеница | 558.88 | ▲0.07% |
Срочност | Цена | Δ% |
---|---|---|
US 10 Year | 108.78 | ▲0.09% |
Germany Bund 10 Year | 131.96 | ▲0.02% |
UK Long Gilt Future | 92.18 | ▲0.04% |