Снимка: iStock
Три подценени акции блестят ярко на оживения пазар, където акциите с големи билети често са в центъра на вниманието. Всяка е оценена под 15 долара, но има огромен потенциал за експоненциален растеж. Въпреки че цените им може да изглеждат скромни, тези акции могат да се похвалят със завладяващи разкази за стратегическа мощ и забележителни финансови траектории. Това е сигнал за неизползвана възможност за инвеститорите, търсещи скрити скъпоценни камъни.
Впечатляващият скок на средните приходи на потребител (ARPU) на първата отразява стратегическо насочване към потребителски сегменти с по-висока стойност. Втората, навигираща в пейзажа на исковете, очаква значителен пазарен дял въпреки глобалното си присъствие. Междувременно базираната на абонамент модел на третата акция рисува портрет на постоянен растеж. Тези компании стратегически използват технологиите, диверсификацията на клиентите и стратегиите за монетизация, като се позиционират като устойчиви конкуренти в съответните си индустрии.
Скромните цени на акциите противоречат на потенциала им за инвеститори, търсещи обещаващи, но подценени активи. Тези аутсайдери може да предефинират инвестиционния пейзаж. Въпреки скромните си ценови етикети, тези акции под 15 долара предлагат поглед към бъдещето на доходоносна възвръщаемост.
Opera (OPRA)
Ключовото постижение на Opera се крие в нейния значителен ръст на ARPU. Това показва успешните усилия на компанията в обслужването на потребителски сегменти с по-висока стойност. Например през третото тримесечие на 2023 г. последователното увеличение от 11% на ARPU и значителното увеличение от 24% на годишна база до 1,31 долара демонстрират способността на Opera да привлича и задържа потребители, които генерират по-високи приходи на глава от населението.
По същество този ръст на ARPU представлява способността на Opera ефективно да се насочва и да се ангажира с потребители на различни пазари, особено в западните региони и сред ентусиастите на игрите. Фокусирайки се върху тези сегменти, Opera разшири потребителската си база и засили стратегиите си за осигуряване на приходи, като привлича аудитории, които са по-склонни да взаимодействат с платени услуги, премиум функции и целева реклама.
Друг важен аспект от успеха на Opera е нейният впечатляващ ръст от 24% в рекламните приходи. Сега представлява значителна част, 59%, от общите приходи. Този значителен растеж подчертава умението на Opera да използва потребителската си база за рекламни възможности и успеха й в разширяването на потоците от рекламни приходи.
Ръстът на рекламните приходи се дължи на умелото изпълнение на целеви рекламни кампании от Opera чрез вътрешни операции и чрез разширяване на обхвата на аудиторията. Комбинацията от увеличени приходи от реклама от собствените платформи на Opera и разширяването на нейния бизнес за разширяване на аудиторията подчертава ефективните стратегии за монетизиране на компанията.
И накрая, способността на Opera да се възползва от растежа на своята потребителска база на западните пазари изигра ключова роля в стимулирането на приходите от реклама. Стратегиите на Opera за осигуряване на приходи са интелигентно съгласувани с нейните тактики за придобиване на потребители. По този начин неговата стратегия за замяна на потребители с по-ниски приходи със сегменти с по-висока стойност доведе до ръст на приходите и устойчива рентабилност.
Crawford (CRD-B)
Crawford стратегически се фокусира върху мащабирането на своя бизнес в предлагането на допълнителни услуги в рамките на пространството за искове. С глобално присъствие, компанията управлява впечатляващ обем от над 18 милиарда долара искове годишно. Това подчертава значителния пазарен обхват и оперативен капацитет на компанията. Работейки в световен мащаб, Crawford може да се похвали с работна сила от приблизително 10 000 служители и обширна мрежа от полеви ресурси, което подчертава обширната му оперативна инфраструктура.
Въпреки значителното си глобално присъствие, Crawford оценява пазарния си дял като ниски едноцифрени числа. Това предполага огромна неизползвана пазарна възможност за компанията да разшири своя отпечатък и да заеме по-голям дял от индустрията за обработка на искове. Трябва да се отбележи, че Crawford има клиентска база, която се диверсифицира и разширява. По този начин това обхваща широк спектър от известни марки, които все повече се обръщат към Crawford като техен предпочитан доставчик на решения за искове.
Компанията признава значителни перспективи за растеж в пейзажа на искове. Природните катастрофи ескалират по честота и тежест, което налага увеличаване на ресурсите за подпомагане на притежателите на полици при възстановяване след бедствие. Незастрахователният подход на Crawford към риска го позиционира изгодно, позволявайки сътрудничество с превозвачи, самоосигуряващи се корпорации и кептиви, за да предложат изнесени решения за искове.
В отговор на нарастващия натиск върху маржовете на имущество и произшествия (P&C), има забележима тенденция към възлагане на големи и сложни искове на външни изпълнители. Crawford се възползва от тази пазарна промяна, като използва своя пъргав и съпричастен отговор на големи катастрофални събития. Нарастващият мащаб на компанията е значително конкурентно предимство на фрагментирания независим пазар на САЩ за коригиране на загуби.
И накрая, водещите в индустрията insurtech възможности на компанията, включително инвестиции в машинно обучение, визуализация на данни и SaaS-базирани предложения, подчертават нейния ангажимент към технологичния напредък, проправяйки пътя за двуцифрен растеж в сегмента на платформата. Следователно това технологично предимство отличава Crawford като новатор и лидер в индустрията в технологичната еволюция в областта на обработката на искове.
Arlo (ARLO)
Забележителното постижение на Arlo в растежа на абонатите показва неговата пазарна привлекателност и стратегическо изпълнение. Например към третото тримесечие на 2023 г. стабилният ръст от 59,5% на годишна база в годишните приходи (ARR) на Arlo означава успеха на неговия базиран на абонамент бизнес модел. Също така, значителният ръст на абонатите, достигащ 2,5 милиона и нарастващ с приблизително 50% на годишна база, значително допринася за увеличаването на ARR.
Освен това Arlo стратегически намали първоначалните разходи за хардуер, като същевременно увеличи цените на повтарящите се услуги. Този ход имаше за цел да намали бариерата за навлизане в екосистемата на Arlo, примамвайки повече клиенти да приемат продуктите и услугите на Arlo. Трябва да се отбележи, че Arlo поддържа стабилни продажби на продукти (с над 20% последователно) въпреки предизвикателствата в потребителската среда. Това показа способността на компанията да се позиционира благоприятно на конкурентния пазар.
ARPU на Arlo от 700 долара на абонат подчертава ефективните стратегии за монетизиране на компанията. Този силен ARPU означава значителната стойност, генерирана от всеки потребител в рамките на екосистемата. Тя гарантира по-висока стойност през целия живот и увеличен потенциал за приходи. Благоприятно е, че компанията е запазила инерцията си в растежа на платените акаунти спрямо тримесечие, с очакван диапазон от 170 до 190 хиляди нови платени акаунти.
И накрая, Arlo премина към подход на първо място за услугите, при който услугите представляват почти 40% от общите приходи и представляват 86% от общата брутна печалба извън GAAP. Това подчертава ефективността на неговата стратегия за укрепване на повтарящите се потоци от приходи и цялостния ARR. Като цяло последователната траектория на растеж на инсталираната база и платените акаунти, съчетана с възходящата тенденция в приходите от услуги, показва устойчив импулс в генерирането на приходи и засилва потенциала за продължаващ растеж на ARR.
*Материалът е с аналитичен характер и не е съвет за покупка или продажба на финансови активи на фондовите пазари.
Още по темата:
Инвеститорите се отказаха от дивидентните ETF-и през тази година
Валута | Цена | Δ% |
---|---|---|
EURUSD | 1.04 | ▼0.32% |
USDJPY | 157.08 | ▲0.35% |
GBPUSD | 1.25 | ▼0.35% |
USDCHF | 0.90 | ▲0.55% |
USDCAD | 1.44 | ▲0.38% |
Референтен индекс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Dow 30 | 43 014.00 | ▼0.95% |
S&P 500 | 5 984.38 | ▼0.61% |
Nasdaq 100 | 21 572.30 | ▼0.40% |
DAX 30 | 20 045.50 | ▼0.03% |
Криптовалута | Цена | Δ% |
---|---|---|
Bitcoin | 93 747.10 | ▼1.45% |
Ethereum | 3 283.09 | ▲0.15% |
Ripple | 2.15 | ▼2.42% |
Фючърс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Петрол - лек суров | 69.10 | ▼0.69% |
Петрол - брент | 72.12 | ▼0.69% |
Злато | 2 616.41 | ▼0.29% |
Сребро | 25.68 | ▲1.17% |
Пшеница | 537.28 | ▲0.82% |
Срочност | Цена | Δ% |
---|---|---|
US 10 Year | 108.78 | ▼0.19% |
Germany Bund 10 Year | 133.78 | ▼0.20% |
UK Long Gilt Future | 92.53 | ▼0.45% |