Снимка: iStock
Един дългогодишен проблем с Meta - услугата за кратки видеоклипове на платформата, Reels, не е монетизирана толкова добре, колкото други части от социалните медийни платформи на компанията.
С други думи, потребителите, които прехвърлят част от времето си към Reels от емисията с новини и историите както в Instagram, така и в Faceook, струваха пари на компанията.
Но анализаторът на Citi Роналд Джоузи казва, че това може да се промени. Той пише в бележка от вторник, че Reels вероятно е регистрирал „нарастващи приходи“ през четвъртото тримесечие, като рекламното натоварване върху Reels постепенно се увеличава.
Джоузи твърди, че зарежданията с реклами са се увеличили до 19,1% през периода, което е с 20 базисни пункта повече от третото тримесечие – което означава, че потребителите виждат реклами малко по-често. (Той добавя, че рекламното натоварване от месеца до момента през януари се проследява още малко по-високо, на 19,3%.)
Неговият анализ установява, че рекламите се показват средно при гледане на четвъртата лента и преди седмото видео в 95% от случаите. През декември 84% от спонсорираните реклами – са от национални марки, добавя той. Около 40% от спонсорираните макари, съобщава той, са от технологични и финансови компании.
Reels доведоха до 40% увеличение на времето, прекарано в Instagram от пускането на пазара, и че ежедневните игри надхвърлят 200 милиарда, казва той. Джоузи изчислява, че приходите от Reels са достигнали 18 милиарда долара тази година, или около 12% от общите приходи на Meta, в сравнение с 10 милиарда долара, които Meta разкри за второто тримесечие на 2023 г.
Монетизацията на кратките видеа, ще бъде една от редица теми, които Meta ще разгледа, когато компанията отчете финансови резултати за четвъртото тримесечие след затварянето на търговията на 2 февруари. Анализаторът на Citi очаква компанията да надмине прогнозите на Street както за приходите, така и за печалбите за тримесечие, „тъй като услугата вероятно се е възползвала от укрепващата среда за онлайн рекламиране и иновациите в рекламите, пуснати през тримесечието.“
Джоузи прогнозира приходи от реклами за тримесечието от 39,5 милиарда долара, към горния край на прогнозния диапазон на компанията от 36,5 до 40 милиарда долара.
Акциите на Meta се покачиха с 0,7% до $384,26 във вторник, като книжата са се повишили с 8,6% тази година досега.
Още по темата:
Валута | Цена | Δ% |
---|---|---|
EURUSD | 1.06 | ▲0.72% |
USDJPY | 150.91 | ▼1.34% |
GBPUSD | 1.27 | ▲0.82% |
USDCHF | 0.88 | ▼0.56% |
USDCAD | 1.40 | ▼0.26% |
Референтен индекс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Dow 30 | 44 976.70 | ▼0.02% |
S&P 500 | 6 016.16 | ▼0.41% |
Nasdaq 100 | 20 744.50 | ▼1.16% |
DAX 30 | 19 313.60 | ▼0.27% |
Криптовалута | Цена | Δ% |
---|---|---|
Bitcoin | 96 333.00 | ▲4.80% |
Ethereum | 3 574.04 | ▲7.50% |
Ripple | 1.49 | ▲6.61% |
Фючърс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Петрол - лек суров | 68.80 | ▼0.12% |
Петрол - брент | 72.26 | ▼0.21% |
Злато | 2 640.76 | ▲0.34% |
Сребро | 25.68 | ▲1.17% |
Пшеница | 549.38 | ▲2.02% |
Срочност | Цена | Δ% |
---|---|---|
US 10 Year | 110.72 | ▲0.39% |
Germany Bund 10 Year | 135.71 | ▲0.21% |
UK Long Gilt Future | 95.48 | ▲0.40% |