Снимка: iStock
На фондовия пазар привлекателността на акциите с малка капитализация често се крие в техния неизползван потенциал и обещанието за значителна възвръщаемост. Три акции с малка капитализация се открояват като лъскави играчи, готови да „скочат до небесата“ до 2025 г. в сложната мрежа от финансови възможности, пишат от InvestorPlace.
Тук първият стратегически насочи фокуса си, премахвайки стари бизнеси и рационализирайки операциите, за да обслужва населението с недостатъчно банкиране и недостатъчно обслужване. От друга страна, вторият осигури значителни договори в сектора на здравеопазването, наблягайки на финансовата предпазливост, без да компрометира растежа. Междувременно третият в списъка демонстрира оперативна мощ, насърчавайки процъфтяващ пазар с ескалиращ интерес на купувачите и стабилна диверсификация на продавачите.
Прочетете повече, за да научите за потенциала на тези акции с малка капитализация, анализирайки техните стратегически решения, финансова проницателност и оперативни триумфи. Разгледайте какво постави началото на техния напредък към нарастващата възвръщаемост.
SurgePays (SURG)
SurgePays (SURG) взе жизненоважни стратегически решения, включително изоставяне на наследени бизнеси като LogicsIQ. Решението за рационализиране на съобщенията и фокусиране върху основните модели отразява ясното разбиране на значението на определянето на историята на компанията. Както и пазарната стратегия за бъдещи клиенти.
Решението за прекратяване на дейността на LogicsIQ, въпреки че е допринесло с 4,1 милиона долара за най-добрите продажби през Q3 на 2022 г., демонстрира усилие за постигане на дългосрочни цели. Чрез съгласуване на стратегическите ходове на компанията със значително постижимо предимство по отношение на стойността, SurgePays гарантира, че фокусът й остава върху обслужването на населението с недостатъчно банкиране и недостатъчно обслужване.
Друг стратегически подход за дългосрочна печалба е очевиден във фокуса на прехода от продажбите на открити изскачащи шатри към магазини за стоки за достъпна връзка в програмата (ACP). Въпреки че тази промяна може да е забавила растежа на абонатите в краткосрочен план, икономиката на базата на магазин спрямо модела на продажба от шатра го прави правилния ход. Мащабирането на националния отпечатък на магазините, извършващи транзакции в мрежата на SurgePays, и нарастващите корени в тези общности представляват значителна възможност за растеж от най-висок клас (органично и чрез потенциални придобивания).
По същество повече магазини на платформата означават повече регистрации, продукти и услуги от ACP, транзакции и в крайна сметка повече приходи за SurgePays. Моделът за придобиване на абонати на ACP в магазини работи добре и също способността на компанията да адаптира и усъвършенства стратегии въз основа на показатели за ефективност сигнализира за гъвкав и отзивчив подход.
И накрая, въвежда се оборудване за търговски обекти, насочено към клиентите, по-специално LCD екрани на касите. Партньорството с ClearLine Mobile за тестване на насочени към клиента LCD екрани в регистъра е друг стратегически ход отвъд справянето с оперативните предизвикателства. Следователно компанията може да достигне солидна основа за ангажиране на клиенти, маркетинг и генериране на приходи с тези ходове.
Spok (SPOK)
Spok (SPOK) има оперативни лидери, особено в осигуряването на значителни клиентски договори в сектора на здравеопазването.Придоби многогодишни договори за ангажиране с известни здравни системи. Те включват интегрирани академични здравни системи с нестопанска цел, академични учебни болници и всеобхватни онкологични центрове. Следователно това демонстрира фундаменталната способност на Spok да се възползва от търсенето на здравните институции.
В тази посока са обявени 11 нови шестцифрени клиентски договора и един седемцифрен договор през Q3 на 2023 г., подчертавайки способността на компанията да привлича и задържа ценни клиенти. Също така, резервациите за софтуерни операции са надхвърлили 26 милиона долара от началото на годината до момента. Тя е нараснала с повече от 38% на годишна база, което показва устойчив импулс на растеж. Включването на услуги с добавена стойност, като интегритет на данните, анализ на работния процес и управление на организационните промени, в договорите с клиенти подчертава фокуса на Spok върху предоставянето на цялостни решения.
От друга страна, забележимо намаление от близо 12% в коригираните нива на оперативни разходи през Q1–Q3 на 2023 г. демонстрира фокусът на Spok върху финансовата предпазливост. Това намаление се постига без компромис с необходимите инвестиции (в разработване на продукти, продажби, маркетинг и поддръжка на клиенти). Също така има предсрочно прекратяване на договора за наем на корпоративната централа в Александрия, Вирджиния. Това е стратегически ход с незабавни и дългосрочни ползи. Въпреки че е направена предварително, еднократната такса за прекратяване от 0,7 милиона долара е изчислена инвестиция. Очаква се това да доведе до приблизително 1 милион долара годишни спестявания, започвайки от септември 2024 г.
В резултат на това финансовите данни на Spok са белязани от прогресивни показатели и може да продължат да се подобряват. През третото тримесечие имаше нетен доход по GAAP от 4,5 милиона долара, което представлява значително увеличение от 52% на годишна база. В същата посока има последователни изплащания на дивиденти на обща стойност приблизително 25 милиона долара през 2023 г. Следователно това съответства на склонността на компанията към възвръщаемост на стойността за акционерите.
GigaCloud (GCT)
GigaCloud (GCT) постигна оперативен напредък, който предполага потенциален растеж на стойността. Например през третото тримесечие на 2023 г. брутната стойност на стоките (GMV) на пазара е нараснала с приблизително 41% на годишна база през последните 12 месеца (TTM). Това отразява привлекателността и ефективността на модела за продажба на дребно на GigaCloud, изпълнен от доставчика, което показва прогресивно търсене в рамките на пазара. Този растеж е резултат от способността на пазара да привлича купувачи и продавачи. По този начин компанията създава екосистема с висококачествени продукти и разнообразна клиентска база.
Освен това продължаващият фокус върху растежа на пазара на продавачи от трета страна (3P) GMV е стратегически ход от GigaCloud. Този сегмент има приблизително 67% годишно увеличение на TTM. Този растеж представлява 54% от общия пазарен GMV. По този начин това предполага жизнеността на диверсификацията на екосистемата на продавача в рамките на платформата. Също така, ускоряването на пазара на 3P продавачи GMV показва положителна инерция в органичния растеж на бизнеса на GigaCloud.
По принцип компанията има предимство при бързото проверяване и назначаване на нови продавачи от трета страна. Това е в съответствие с мащабируемостта на модела за продажба на дребно, изпълняван от доставчика. Придобивания като Noble House допринасят за значителен брой продавачи. Следователно се очаква пазарът на 3P продавачи да мащабира бизнеса на GigaCloud.
От страна на купувачите GigaCloud е видяла увеличение на активните купувачи до 4602 в TTM. Това представлява увеличение от 10% спрямо предходната година (към Q3 на 2023 г.). Средният разход на активен купувач отбеляза солиден скок от 28,5% на годишна база, достигайки приблизително 149 хиляди долара. По този начин тези показатели подчертават водещата роля на платформата в привличането и задържането на висококачествени купувачи с голям обем.
Увеличаването на активните купувачи с голям обем показва разширяваща се потребителска база и нарастващ интерес към пазара на GigaCloud. Междувременно значителният ръст на средните разходи на активен купувач допълнително подчертава способността на платформата да се възползва от търсенето от купувачи със значителна покупателна способност. Ако търсите акции с малка капитализация, започнете от тук.
*Материалът е с аналитичен характер и не е съвет за покупка или продажба на финансови активи на фондовите пазари.
Още по темата:
3 комуникационни акции, които да повишат вашите печалби през 2024 г.
Валута | Цена | Δ% |
---|---|---|
EURUSD | 1.06 | ▲0.87% |
USDJPY | 150.55 | ▼1.58% |
GBPUSD | 1.27 | ▲0.93% |
USDCHF | 0.88 | ▼0.70% |
USDCAD | 1.40 | ▼0.24% |
Референтен индекс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Dow 30 | 44 942.00 | ▼0.10% |
S&P 500 | 6 009.16 | ▼0.52% |
Nasdaq 100 | 20 703.20 | ▼1.36% |
DAX 30 | 19 290.60 | ▼0.39% |
Криптовалута | Цена | Δ% |
---|---|---|
Bitcoin | 95 920.20 | ▲4.35% |
Ethereum | 3 555.51 | ▲6.94% |
Ripple | 1.47 | ▲5.23% |
Фючърс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Петрол - лек суров | 68.62 | ▼0.38% |
Петрол - брент | 72.12 | ▼0.41% |
Злато | 2 642.34 | ▲0.40% |
Сребро | 25.68 | ▲1.17% |
Пшеница | 550.38 | ▲2.21% |
Срочност | Цена | Δ% |
---|---|---|
US 10 Year | 110.80 | ▲0.47% |
Germany Bund 10 Year | 135.71 | ▲0.21% |
UK Long Gilt Future | 95.56 | ▲0.50% |