Снимка: iStock
Netflix прави огромна промяна в своята стратегия за видеоигри. Разберете как това може да промени играта за инвеститорите, пишат от The Motley Fool.
Неотдавна пуснахa идеята, че следващият голям хит на Netflix (NFLX 2,09%) може да не е филм или сериално телевизионно шоу - може да е упорит натиск в сектора на видеоигрите. Нарастващата колекция от интерактивни промоции изглеждаше като важна част от тази стратегия, подготвяйки сцената за по-традиционна гама от игрови изживявания.
Netflix все още гледа сериозно на видеоигрите, но тези интерактивни видео изживявания няма да бъдат постоянна част от тези усилия.
Netflix коригира стратегията си за игри
Шефът на Netflix Games и легенда на индустрията за видеоигри Майк Верду намекна за промяна на стратегията миналия декември. „Вече не създаваме тези специфични изживявания“, каза той на репортера на Gamefile Стивън Тотило, имайки предвид интерактивни предавания като Black Mirror: Bandersnatch и Cat Burglar. Verdu обясни, че интерактивното разказване на истории е „много ограничаващо“ и Netflix преминава към по-амбициозни идеи за игри.
Сега компанията извежда тази стратегия на следващото ниво. The Verge потвърди, че повечето от интерактивните промоции ще изчезнат до 1 декември 2024 г. Bandersnatch ще остане заедно с играта Unbreakable Kimmy Schmidt и две интерактивни приключения с участието на Man vs. Wild домакин Bear Grylls. Около 20 интерактивни специални предложения си отиват.
Възприемане на AI като инструмент за изграждане на игри за креативни хора
В същото време ролята на Верду в Netflix се променя. Новата му титла, обявена по-рано тази седмица, е вицепрезидент на генеративния изкуствен интелект (AI) за игри. В тази си роля Верду се надява да използва генеративния AI като творчески инструмент, ускорявайки разработването на нови заглавия.
„Фокусиран съм върху визия за AI, която поставя творческия талант в центъра, като AI е катализатор и ускорител“, каза Верду в публикация в LinkedIn. „AI ще даде възможност на големите екипи за игри да се движат много по-бързо и също така ще постави почти невъобразима колекция от нови възможности в ръцете на разработчиците в по-малки екипи за игри.“
Netflix продължава да инвестира сериозно във видеоигри, но ранните опити да се направят игри, които могат да се играят с дистанционното управление на вашия смарт телевизор, не бяха правилната идея. Компанията вече има повече от 100 мобилни игри на пазара, някои от които са подобрени чрез взаимодействие с вашия телевизор в хола. Ще дойдат повече, особено след като Майк Верду разбере как да придвижи процеса на разработка по-бързо с помощта на генериращ AI.
Бъдещето на игрите на Netflix
И ритъмът продължава, просто в различен ритъм от този, който си представяхme.
Netflix все още публикува много игри. Някои са добре познати заглавия като Grand Theft Auto: San Andreas и Bloons TD 6. Други са собствени разработки, често базирани на ексклузивно съдържание на Netflix, включително Stranger Things: 1984 или Too Hot To Handle 3.
Ясно е, че списъкът с игри ще продължи да расте оттук нататък и че темпото на публикуване на нови заглавия трябва да се увеличи през 2025 г. и след това. Що се отнася до интерактивните телевизионни предавания, които си отиват, компанията не би направила това, ако бяха популярни. Малката шепа останали заглавия вероятно са каймака на реколтата.
"Bandersnatch" е гледан 900 000 пъти през първата половина на 2024 г., например. Това не е твърде изтъркано за шестгодишна продукция - особено след като е много възрастен опит с рейтинг на TV-MA.
Монетизиране на Netflix игри: Какво следва?
Netflix търси нови начини за монетизиране на своите игри, които в момента са включени безплатно с всеки абонамент за услугите на Netflix за видео стрийминг. Игрите не използват обичайните трикове с плащане за печалба или безплатни трикове и са блажено освободени от покупки и реклами в играта.
Няма да е изненада да видим скромно разпръскване на реклами в бъдещи издания, тъй като Netflix вече предлага абонаменти за видео, базирани на реклами, и натрупва известен опит в областта на дигиталната реклама. Но разделянето на услугите за видео и игри би трябвало да завърши картината някой ден, подобно на силно оклеветеното разделяне на Qwikster, което създаде онлайн развлекателния гигант, който виждате сега.
Позволете да ви напомним какво направиха акциите на Netflix, откакто се развиха от червените пликове за DVD по пощата:
Netflix може да подготвя основата за следващата си голяма еволюция, като прави голяма крачка в бизнеса с видеоигри с помощта на AI. Докато предишното представяне не е гаранция за бъдещ успех, това може да е повторение на променящото играта стартиране на Qwikster. Горещо препоръчват да имате няколко акции на Netflix в джоба си, преди новите идеи на Майк Верду да бъдат отприщени.
*Материалът е с аналитичен характер и не е съвет за покупка или продажба на финансови активи на фондовите пазари.
Още по темата:
Arm не би очакванията и акциите поевтиняха
Спря разпродажбата на американски държавни ценни книжа, в очакване на срещата на Фед
Валута | Цена | Δ% |
---|---|---|
EURUSD | 1.04 | ▲0.23% |
USDJPY | 157.96 | ▲0.54% |
GBPUSD | 1.25 | ▼0.10% |
USDCHF | 0.90 | ▼0.04% |
USDCAD | 1.44 | ▲0.42% |
Референтен индекс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Dow 30 | 43 686.80 | ▲0.16% |
S&P 500 | 6 097.62 | ▲0.01% |
Nasdaq 100 | 22 035.40 | ▼0.12% |
DAX 30 | 20 077.30 | ▲0.14% |
Криптовалута | Цена | Δ% |
---|---|---|
Bitcoin | 95 746.20 | ▼3.64% |
Ethereum | 3 328.29 | ▼4.75% |
Ripple | 2.16 | ▼6.01% |
Фючърс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Петрол - лек суров | 69.60 | ▼0.85% |
Петрол - брент | 72.82 | ▼0.55% |
Злато | 2 635.78 | ▲0.67% |
Сребро | 25.68 | ▲1.17% |
Пшеница | 540.08 | ▲0.93% |
Срочност | Цена | Δ% |
---|---|---|
US 10 Year | 108.66 | ▲0.16% |
Germany Bund 10 Year | 133.68 | ▼0.27% |
UK Long Gilt Future | 92.12 | ▼0.40% |