Делът на продажбите на двете най-успешни коли на Dacia в Европа - Duster SUV и Sandero, в продажбите на Renault е скочил с 24% през първата половина на 2014 година. Това е допринесло за скок продажбите на собственика на Dacia, в Европа с 18% за същия период, пише wbponline.com
Renault, третият най-голям производител на автомобили в Европа, отчете общ ръст на продажбите с 4.7% през първото полугодие. Доставките на коли и лекотоварни автомобили са се повишили до 1.37 милиона, спрямо 1.3 милиона броя година по-рано.
Компанията се опита да навлезе на развиващите се пазари, за да намали зависимостта си от европейските продажби, където търсенето бавно се възстановява от достигнатото 20-годишно дъно. По-слабо представяне Renault отчита и в Русия, Аржентина и Алжир, до 9% спад в доставките.
Renault, която притежава и 43% от японският автомобилен производител Nissan, ще публикува пълните финансови детайли за полугодието на 29 юли.