15% скок в продажбите си за първото тримесечие на 2015 година, спрямо същия период на 2014 г. отчете немският автомобилен производител Mercedes-Benz, съобщават от БНР. Това постави висока летва за конкурентите си в сегмента Audi и BMW.
Луксозната марка автомобили, собственост на Daimler AG, регистрира продажбата на 429 602 автомобила през първите три месеца от годината, като засилване на търсенето отчитаме при луксозните компактни коли, спортните автомобили и седаните С-класа.
Силното представяне на Мерцедес е подкрепено от ръст на продажбите в Европа от 16% до 187 284 продадени автомобила и Китай,където продажбите скачат със 17% до 78 183 броя. В САЩ продажбите нарастват със 7.6% до 78 156 броя.
Отчетите на BMW и Audi се очакват в следващите дни, като към момента лидер в сегмента на автомобилите от висок клас е BMW.