Автомобилният гигант Mercedes-Benz стана лидер в премиум сегмента на световните пазари за юли 2015 г., след като изпревари по продажби основните си конкуренти Audi и BMW, съобщава Bloomberg.
Основна роля за постижението на марката е изиграл пазарът в Китай, където най-добре са се представили седанът C-Class и компактните модели на марката. Общо за юни производителят от Щутгарт е отчел глобални продажби от 149 753 нови автомобила, което представлява увеличение с 15% на годишна база.
За сравнение BMW е пласирал 147 513 нови коли, което е увеличение с 5,8%, докато Audi има резултат от 146 001 бройки, или увеличение с 1,4%.
За първите шест месеца от 2015 г. Mercedes-Benz е продал общо 1,05 млн. нови автомобила, което е с 15% повече от същия период миналата година. Резултатът на BMW за аналогичния период е 1,08 млн., или увеличение от 5,2%, докато този на Audi е 1,05 млн., или ръст от 3,5%.