Дали за почивка или бизнес среща - все повече и повече хора използват самолета за придвижване. Но какво можем да кажем за качеството на обслужване на авиокомпаниите? Немският икономически вестник Handelsblatt представя проучване направено сред 2707 души, които сравняват 7 авиокомпании по тяхното качество на обслужване.
Оценяването се сравнява на база 2.20 точки (колкото по-нисък е резултатът спрямо 2.20, толкова по-добро е обслужването и обратно, колкото по-висок е резултатът от 2.20, толкова по-некачествено е обслужването). Трябва да отбележим, че само 2 авиокопании в класацията имат резултат под 2.20, т.е. при тях обслужването като цяло е на много високо ниво.
На последната 7-ма позиция в класирането с 2,62 точки е нискобюджетната авиокомпания Ryanair. Нейният шеф Майкъл О‘Лиъри не е доволен от последното място в класацията, защото това е показател, че много от пасажерите на неговата авиокомпания са останали недоволни от пътуването с Ryanair. На 6-то място е Tuifly, която е оценена с 2.41 точки. Пасажерите на тази авиокомпания твърдят, че се чувстват като пътници, които минават на конвейр, а не като пасажери, които трябва да бъдат настанени удобно. Сред пътниците на Tuifly има и разсърдени заради ястията на борда на самолета, с който са пътували.
С оценка от 2.26 точки Germanwings се нареждат 5-ти в класацията. С този резултат дъщерната компания на Lufthansa постига резултат под средния, относно удовлетвореността на клиентите си. На 4-тото място е авиокомпанията Condor. Тя е оценена от анкетираните с 2.21 точки, което е много близо до средния резултат. Трябва да отбележим, че по отношение на обслужването от страна на стюардесите в самолета компанията събира 2.01 точки (резултат над средния), а по отношение на наземния персонал 2.09 точки (също резултат над средния).
Бронзовият медал е за авиокомпания Air Berlin. Обслужването при нея е добро, тъй като компанията е оценена от анкетираните с 2.20 точки. На второ място в класацията са Turkish Airlines. Авиокомпанията може да се гордее с много дестинации, до които лети. Това се отплаща на Turkish Airlines, чийто пасажери остават доволни и оценяват авиокомпанията с цели 2.18 точки.
Лидер в класацията е Lufthansa. Въпреки многото неприятности със своите пилоти, клиентите на авиокомпанията остават лоялни. Сред 7-те авиокомпании в класацията, Lufthansa е с най-голям брой доволни клиенти според проучването. Цялостното обслужване на авиокомпанията се оценява с 1.88, което е над средните показатели.
Валута | Цена | Δ% |
---|---|---|
EURUSD | 1.09 | ▼0.17% |
USDJPY | 148.30 | ▲0.19% |
GBPUSD | 1.29 | ▼0.16% |
USDCHF | 0.88 | ▼0.13% |
USDCAD | 1.45 | ▲0.29% |
Референтен индекс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Dow 30 | 41 844.60 | ▼0.13% |
S&P 500 | 5 631.75 | ▼0.22% |
Nasdaq 100 | 19 604.40 | ▼0.39% |
DAX 30 | 22 742.00 | ▲0.21% |
Криптовалута | Цена | Δ% |
---|---|---|
Bitcoin | 81 507.30 | ▼1.64% |
Ethereum | 1 897.62 | ▼1.16% |
Ripple | 2.17 | ▼0.02% |
Фючърс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Петрол - лек суров | 66.21 | ▼0.68% |
Петрол - брент | 69.54 | ▼0.53% |
Злато | 2 911.70 | ▼0.13% |
Сребро | 25.68 | ▲1.17% |
Пшеница | 559.38 | ▲0.48% |
Срочност | Цена | Δ% |
---|---|---|
US 10 Year | 111.04 | ▲0.11% |
Germany Bund 10 Year | 127.02 | ▲0.27% |
UK Long Gilt Future | 92.39 | ▼0.16% |