Facebook представи редица нови рекламни продукти през отминалия уикенд, повечето от които са насочени към привличането на телевизионните рекламодатели в социалната мрежа, която в момента има 1,5 млрд. потребители, предава агенция "Ройтерс".
Новите рекламни възможности, по-голяма част от които ще бъдат достъпни и в Instagram, са създадени така, че да се възползват от силните страни на социалната мрежа при ползването ѝ през мобилни устройства.
Facebook има най-популярното приложение за смартфони в света и генерира повече от три четвърти от своите 10 млрд. годишни рекламни приходи именно от мобилното си потребление.
Facebook се опитва да убеди рекламодателите, особено тези, които използват видео, че техните средства ще бъдат по-добре похарчени в мобилни платформи, отколкото в телевизията, тъй като потребителите, особено по-младите, прекарват повече време на телефоните си, отколкото в гледане на телевизия.