LinkedIn обяви, че се е съгласила да изплати 13 млн. долара компенсации на потребителите на компанията, които смятат, че фирмата им е изпратила прекалено много имейли, пише Quartz.
Един от начините за добавяне на връзки в социалната мрежа за бизнеса е чрез синхронизиране на списъка ви с имейл адреси с LinkedIn чрез функцията „Добавете връзки". Социалната мрежа изпраща имейли на хората, които са се регистрирали с въпросните имейли в платформата, посочвайки, че потребител иска да се свърже с тях. Ако не бъде получен отговор, системата изпраща повторно имейла.
Заради това срещу компанията беше заведено дело в Калифорния, в което се посочва, че членовете на LinkedIn са се съгласили да позволят на сайта да свали контактите и да изпраща имейли до техни познати, но не и да пуска постоянно напомнящи съобщения.
Ако сте се регистрирали в LinkedIn между 17 септември 2011 г. и 31 октомври 2014 г. и сте използвали функцията „Добави връзки", можете да отговорите на имейла на LinkedIn, който би трябвало да е изпратен на електронната ви поща в петък следобед (2 октомври).