Да предизвикаш позитивен отзив сред клиентите не е лесна задача. Немският икономически вестник Wirtschaftswoche представя класация на 10-те марки в Германия, които клиентите свързват с позитивни послания и които са спечелили тяхното внимание през 2015 година.
Класацията е направена на база направена анкета сред клиентите, които са посочвали в отговорите си дали дадена марка предизвиква в тях повече положителни или отрицателни послания.
10-та позиция за 2015 година сред марките в Германия заема Rossmann, която е получила 12.96 точки от анкетираните.
9-тото място е за Rewe 13.31 точки.
8-мо, 7-мо и 6-то място заемат съответно немската верига магазини Lidl с 13.83 точки, Wikipedia с 14.58 точки и Edeka с 15.39 точки.
В топ 5 попада немската верига за обувки Deichmann. Deichmann успява да се класира на 5-то място с резултат от 15.57 точки.
4-то място заемат магазините за дрогерия на Dm с резултат от 18.3 точки.
3-тото място е Haribo. Марката рекламираща желирани бонбони успява да събере 18.54 точки.
2-ра позиция в класацията с 18.86 точки заема Samsung.
Марката, която предизвиква сред германците най-силни положителни послания е Nivea. Тя успява да заеме 1-вото място в класацията благодарение на събрани 18.94 точки.
Валута | Цена | Δ% |
---|---|---|
EURUSD | 1.06 | ▼0.09% |
USDJPY | 151.61 | ▲0.17% |
GBPUSD | 1.27 | ▼0.12% |
USDCHF | 0.88 | ▲0.15% |
USDCAD | 1.40 | ▼0.02% |
Референтен индекс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Dow 30 | 44 885.80 | ▲0.03% |
S&P 500 | 6 023.12 | ▲0.05% |
Nasdaq 100 | 20 857.80 | ▲0.17% |
DAX 30 | 19 379.00 | ▲0.31% |
Криптовалута | Цена | Δ% |
---|---|---|
Bitcoin | 95 743.10 | ▼0.24% |
Ethereum | 3 606.83 | ▼1.37% |
Ripple | 1.47 | ▲0.05% |
Фючърс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Петрол - лек суров | 68.49 | ▼0.44% |
Петрол - брент | 72.10 | ▼0.39% |
Злато | 2 631.76 | ▼0.20% |
Сребро | 25.68 | ▲1.17% |
Пшеница | 549.08 | ▲1.97% |
Срочност | Цена | Δ% |
---|---|---|
US 10 Year | 110.64 | ▲0.07% |
Germany Bund 10 Year | 135.60 | ▲0.14% |
UK Long Gilt Future | 95.57 | ▲0.50% |