Да предизвикаш позитивен отзив сред клиентите не е лесна задача. Немският икономически вестник Wirtschaftswoche представя класация на 10-те марки в Германия, които клиентите свързват с позитивни послания и които са спечелили тяхното внимание през 2015 година.
Класацията е направена на база направена анкета сред клиентите, които са посочвали в отговорите си дали дадена марка предизвиква в тях повече положителни или отрицателни послания.
10-та позиция за 2015 година сред марките в Германия заема Rossmann, която е получила 12.96 точки от анкетираните.
9-тото място е за Rewe 13.31 точки.
8-мо, 7-мо и 6-то място заемат съответно немската верига магазини Lidl с 13.83 точки, Wikipedia с 14.58 точки и Edeka с 15.39 точки.
В топ 5 попада немската верига за обувки Deichmann. Deichmann успява да се класира на 5-то място с резултат от 15.57 точки.
4-то място заемат магазините за дрогерия на Dm с резултат от 18.3 точки.
3-тото място е Haribo. Марката рекламираща желирани бонбони успява да събере 18.54 точки.
2-ра позиция в класацията с 18.86 точки заема Samsung.
Марката, която предизвиква сред германците най-силни положителни послания е Nivea. Тя успява да заеме 1-вото място в класацията благодарение на събрани 18.94 точки.
Валута | Цена | Δ% |
---|---|---|
EURUSD | 1.09 | ▼0.25% |
USDJPY | 148.34 | ▲0.21% |
GBPUSD | 1.30 | ▲0.19% |
USDCHF | 0.88 | ▼0.16% |
USDCAD | 1.44 | ▼0.41% |
Референтен индекс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Dow 30 | 41 749.70 | ▼0.36% |
S&P 500 | 5 658.00 | ▲0.25% |
Nasdaq 100 | 19 828.40 | ▲0.76% |
DAX 30 | 22 918.70 | ▲0.99% |
Криптовалута | Цена | Δ% |
---|---|---|
Bitcoin | 82 758.80 | ▼0.13% |
Ethereum | 1 879.14 | ▼2.13% |
Ripple | 2.24 | ▲3.16% |
Фючърс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Петрол - лек суров | 67.65 | ▲1.52% |
Петрол - брент | 70.94 | ▲1.46% |
Злато | 2 932.23 | ▲0.58% |
Сребро | 25.68 | ▲1.17% |
Пшеница | 554.35 | ▼0.43% |
Срочност | Цена | Δ% |
---|---|---|
US 10 Year | 110.68 | ▼0.22% |
Germany Bund 10 Year | 127.22 | ▲0.44% |
UK Long Gilt Future | 91.52 | ▼0.94% |