Да предизвикаш позитивен отзив сред клиентите не е лесна задача. Немският икономически вестник Wirtschaftswoche представя класация на 10-те марки в Германия, които клиентите свързват с позитивни послания и които са спечелили тяхното внимание през 2015 година.
Класацията е направена на база направена анкета сред клиентите, които са посочвали в отговорите си дали дадена марка предизвиква в тях повече положителни или отрицателни послания.
10-та позиция за 2015 година сред марките в Германия заема Rossmann, която е получила 12.96 точки от анкетираните.
9-тото място е за Rewe 13.31 точки.
8-мо, 7-мо и 6-то място заемат съответно немската верига магазини Lidl с 13.83 точки, Wikipedia с 14.58 точки и Edeka с 15.39 точки.
В топ 5 попада немската верига за обувки Deichmann. Deichmann успява да се класира на 5-то място с резултат от 15.57 точки.
4-то място заемат магазините за дрогерия на Dm с резултат от 18.3 точки.
3-тото място е Haribo. Марката рекламираща желирани бонбони успява да събере 18.54 точки.
2-ра позиция в класацията с 18.86 точки заема Samsung.
Марката, която предизвиква сред германците най-силни положителни послания е Nivea. Тя успява да заеме 1-вото място в класацията благодарение на събрани 18.94 точки.
Валута | Цена | Δ% |
---|---|---|
EURUSD | 1.08 | ▼0.06% |
USDJPY | 161.54 | ▼0.04% |
GBPUSD | 1.27 | ▼0.04% |
USDCHF | 0.90 | ▲0.03% |
USDCAD | 1.36 | ▲0.02% |
Референтен индекс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Dow 30 | 39 634.60 | ▼0.07% |
S&P 500 | 5 589.52 | ▼0.02% |
Nasdaq 100 | 20 401.60 | ▼0.01% |
DAX 30 | 18 557.00 | ▼0.05% |
Криптовалута | Цена | Δ% |
---|---|---|
Bitcoin | 58 822.70 | ▼2.22% |
Ethereum | 3 227.01 | ▼1.98% |
Ripple | 0.46 | ▼1.54% |
Фючърс | Цена | Δ% |
---|---|---|
Петрол - лек суров | 83.36 | ▼0.30% |
Петрол - брент | 86.88 | ▼0.22% |
Злато | 2 357.65 | ▼0.06% |
Сребро | 25.68 | ▲1.17% |
Пшеница | 554.88 | ▼1.15% |
Срочност | Цена | Δ% |
---|---|---|
US 10 Year | 109.90 | ▼0.04% |
Germany Bund 10 Year | 130.80 | ▲0.25% |
UK Long Gilt Future | 97.67 | ▲0.79% |