Китайският производител на смартфони Xiaomi е увеличил повече от два пъти своите приходи от интернет услуги през 2015 г. до 564 млн. долара, сочи вътрешен документ, цитиран от агенция „Ройтерс".
Основателят и главен изпълнителен директор на Xiaomi Лей Дзюн си постави цел за приходи от 1 млрд. долара през миналата година, която не успя да изпълни. Подобно на компании като Apple, базираната в Пекин компания се опитва да отговори на забавянето на най-големия пазар на смартфони в света като увещава купувачите на своите смартфони да плащат и за интернет услуги.
Приходите от подобни услуги, включващи игри и приложения за мобилни разплащания, са скочили със 150% до 3,71 млрд. юана (563,94 млн. долара) от 1,48 млрд. юана година по-рано, сочи още документът на втория най-голям доставчик на смартфони в Китай.
Като част от бизнеса с интернет услуги Xiaomi отчете приходи от мобилни игри в размер на 2,6 млрд. юана за 2015 г. Сумата над два пъти по-голяма от отчетените 1,21 млрд. юана година по-рано, показва текстът.