Френската автомобилна група Groupe PSA, позната преди като PSA Peugeot Citroën, отчете спад на приходите си с 1.4% до 13 млрд. евро през първото тримесечие на годината. Причина за това стана по-слабото търсене от Китай, който бе основен източник за растеж на компанията, както и поевтиняването на валутите на развиващите се пазари.
Вторият най-голям автомобилен производител в Европа обяви, че продажбите за първата четвърт от 2016 г. също са паднали с 1.7% до 699 800 броя автомобила.
От 2014 година насам Китай е най-важният пазар за френската компания, но изминалият отчетен период регистрира спад от 17.9%, причинен от нарастващата вътрешна и международна конкуренция. В Европа продажбите нарастват с 5.9%.
Акциите на компанията отчитат спад от 1.7% до 13.96 евро за брой преди обяд в Париж.